امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : باید موج تبلیغات انتخابات در کشور افزایش پیدا کند تا انگیزش برای حضور در پای صندوق‌های رأی بالاتر برود و نقشه دشمنان خنثی شود.
کد خبر: ۱۱۷۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ 21 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام الله نور کریمی تبار  بیان داشت : مردم باید برای حضوری آگاهانه و حداکثری در انتخابات تلاش کنند و به انتخاب شایسته‌ترین فرد در میان گزینه‌های موجود بپردازند.

وی  افزود : مردم باید فردی را انتخاب کنند که بنابر فرموده رهبرمعظم انقلاب به دین مردم، انقلاب مردم، عزت مردم و معیشت مردم اهمیت بدهد.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار  ادامه داد : رهبری به ویژگی‌های فرد اصلح نیز اشاره کردند و فرمودند: اصلح کسی است که درد‌ها را بداند و حس کند، کسی که برای ریشه کن کردن فقر و فساد تلاش کند.

وی یادآور شد : آن چه که باعث افزایش فروش نفت از ۳۰۰ هزار بشکه به دو میلیون بشکه برسد؛ مقابله به مثل جمهوری اسلامی ایران در عملیات‌های مختلف سپاه پاسداران از جمله اقتدار دریایی بود.

امام جمعه ایلام ادامه داد :  سکوت خواص و بی تفاوتی جامعه در برابر حادثه بزرگ غدیر، قرن‌ها باعث اختلاف بین مسلمانان شد تا این که انقلاب اسلامی آمد و حالا به برکت این انقلاب، مسلمانان در حال تبدیل به قدرتی متمرکز علیه ظلم و ستم در دنیا هستند و شعار آزادی خواهی، اروپا وآمریکا را هم در بر گرفته ا ست.

وی مطرح کرد : به هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت الله بهشتی هم اشاره کرد و گفت: امروز جامعه ما به شخصیت‌هایی مانند دکتر بهشتی نیاز دارد که پرچمدار مبارزه با فساد شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار