استاندار ایلام با بیان اینکه به برکت خدمات نظام و دولت، بستر مناسبی در این استان برای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد، گفت: به‌دنبال جهش تولید در حوزه مسکن ملی استان هستیم.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲ 28 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست مشترک با رئیس هلدینگ ساختمانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش، اظهار کرد: راه شهید آیت‌الله رئیسی همچنان ادامه دارد و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، خللی در کارهای مملکت ایجاد نخواهد شد.

وی با اشاره به روحیه جهادی حضرت آیت‌الله رئیسی، افزود: از برنامه‌ها و اهدافی که ایشان با جدیت برای استان ایلام پیگیری می‌کرد بحث ساخت مسکن ملی در استان ایلام بود.

استاندار ایلام تصریح کرد: به برکت خدمات نظام و دولت، بستر مناسبی در استان ایلام برای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد که نیاز به همتی مضاعف برای اتمام این پروژه‌ها در استان است.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه سهمیه استان از طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۲ واحد است، ابراز کرد: تاکنون پروانه ساخت ۲۱ هزار و ۶۵۸ واحد اخذ شده و کار ساخت ۱۲ هزار و ۵۸۳ واحد شروع شده و ۶ هزار و ۶۳۸ واحد نیز به اتمام رسیده است.

وی افزود: تعداد کل ثبت‌نامی طرح نهضت ملی مسکن در استان ۵۳هزار و ۹۰۲ نفر بود که از این تعداد ۱۰ هزار و ۹۵۱ نفر متقاضی تائید نهایی شده و تعداد واحدهای ثبت نام شده در سامانه اولیه ۳ هزار و ۱۲۸ واحد است.

استاندار ایلام تصریح کرد: در بحث جوانی جمعیت، ۴ هزار و ۶۵۱ نفر ثبت نام اولیه خود را انجام دادند که یک هزار و ۷۸۳ نفر تائید نهایی و به ۲ هزار و ۷۰۰ نفر زمین واگذار شده است.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: به‌دنبال جهش تولید در حوزه مسکن ملی استان هستیم و در این راستا بحث کیفیت و زمان، ۲ ملاک اصلی ما برای مسکن ملی است.

رئیس هلدینگ ساختمانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نیز در این نشست، گفت: استان ایلام حق بزرگی بر گردن انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دارد و برای ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

"رضا رحمانی" با اشاره به اینکه سیاست ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کمک به دولت در راستای خدمت به مردم شریف ایران اسلامی است، افزود:ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه ساخت مسکن ملی در استان ایلام با تمام توان وارد خواهد شد و از هیچ کوششی برای مردم شهیدپرور استان ایلام دریغ نخواهد کرد./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار