معاون حل اختلاف دادگستری استان ایلام:
معاون حل اختلاف دادگستری استان ایلام از سازش یک پرونده به ارزش بیش از چهار میلیارد تومان پس از ۹ سال در ستاد صبر شورای حل اختلاف استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ 29 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ جبار سپهری اظهار کرد: یک فقره پرونده حقوقی با موضوع اختلاف ملکی به ارزش بیش از چهار میلیارد تومان که منجر به تشکیل چند پرونده دیگر در دادگستری ایلام شده بود، پس از ۹ سال با تلاش و کوشش صلح یاران ستاد صبر شهرستان ایلام با صلح و سازش مختومه شد.

وی بیان کرد: یک فقره پرونده با موضوع اختلاف ملکی متعلق به سال ۱۳۹۴ به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال در شعبه اول اجرای احکام مدنی مطرح و سپس به ستاد صبر ارجاع و با پیگیری‌های مکرر صلح یاران ستاد صبر شهرستان ایلام، با صلح و سازش مختومه شد و خواهان پرونده تنها با دریافت ۱۲ میلیارد ریال از مازاد حق خویش گذشت کامل و از حقوق خود صرف نظر کرد.

معاون حل اختلاف دادگستری کل استان ایلام تصریح کرد: صلح یاران با تشکیل جلسات متعدد و دعوت از طرفین موجبات سازش را فراهم کردند و خواهان پرونده نسبت به تمام پرونده‌های جریانی خود اعلام رضایت کامل کرد، به نحوی که اعلام کرد هیچ گونه طلبی نسبت به خوانده پرونده ندارد و حتی حق هرگونه دعوا اعم از حقوقی و کیفری را در حال و آینده از خود ساقط کرد.

سپهری در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های اعضای شوراهای حل اختلاف و هیئت‌های صلح استان در حل و فصل دعاوی و اختلافات از طریق صلح و سازش، اقدام آن‌ها در ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه را ارزشمند و اثرگذار دانست و بر بهبود و پیشبرد مستمر این تلاش‌ها تأکید کرد./ح

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار