مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام گفت : برای سال جاری حدود ۸۹۰ میلیارد ریال پروژه در شهرک‌های صنعتی ایلام تعریف شده است و تمام پروژه‌های که از سال‌های گذشته در در شهرک‌های سرابله، ایوان، شباب، سیروان و ایلام ناتمام مانده بود، در حال تکمیل شدن است.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰ 07 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ نادری بیان داشت : طرح‌های نیمه تمام و تکمیل زیرساخت‌ها برای شهرک صنعتی ایلام و پرداخت مطالبات پیمانکاران در چند ماه اخیر با جدیت دنبال شده است و ۶۲ هکتار از اراضی شهرک‌ صنعتی ایلام که برای ایجاد واحدهای تولیدی واگذار شده بود اما هیچ‌گونه اقدامی در برابر قرارداد واگذاری، در این زمین‌ها برای احداث و ایجاد واحد تولیدی صورت نگرفته بود، پس گرفته شده است.

وی افزود : 520 میلیارد ریال اعتبار در سال گذشته با رایزنی و حمایت های استاندار ایلام برای توسعه و تکمیل زیرساخت‌های تمام نواحی شرکت‌های صنعتی استان در زمینه آسفالت، بهسازی، آب، برق  و گاز اختصاص یافت.

نادری ادامه داد : این میزان اعتبار برای بهبود و جهش تولید، استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی و جلوگیری از تعطیلی واحدهای فعال اختصاص یافته و این شرکت در راستای اجرای وظیفه اصلی خود تمام تلاش و توان خود را برای حمایت و فعال نگه داشتن واحدهای تولیدی و صنعتی استان به کار خواهد بست.

وی خاطرنشان کرد : در سال جاری در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و شعار سال با عنوان "جهش تولید با مشارکت مردم" احیای ۳۰ واحد راکد دیگر در سطح استان هدف‌گذاری شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام تاکید کرد : با تفاهم‌نامه‌ای که با بانک توسعه تعاون منعقد شده است، ۱۱۰ میلیارد ریال برای واحدهای تولیدی به منظور رفع مشکلات و تامین نقدینگی اختصاص یافته است که به صورت تسهیلات با معرفی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در اختیار این واحدها قرار می‌گیرد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار