رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از صدور ۵۴۰ فقره جواز تاسیس فعالیت صنعتی در این استان طی مدت فعالیت دولت سیزدهم خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷ 08 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا محمدرحیمی  اظهار داشت: سرمایه مورد نیاز برای صدور این تعداد جواز تاسیس ۱۶۳ هزار و ۷۳۶ میلیارد ریال است.

وی افزود: میزان اشتغال اسمی جوازهای تاسیس بخش صنعت استان در بازه زمانی ۱۴۰۰ تا پایان سال گذشته، ۱۰ هزار و ۱۵۷ نفر بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: طی مدت یاد شده ۱۰۸ فقره پروانه بهره‌برداری بخش صنعت نیز در این استان صادر شد که سرمایه ثابت این پروانه‌ها ۱۴۶ هزار و ۸۵۵ میلیارد ریال است.

محمدرحیمی بر لزوم نظارت مستمر بر فعالیت‌های حوزه صنعت در استان تاکید و اضافه کرد: ۶۵۴ نفر نیز پارسال در نتیجه صدور پروانه‌های بهره‌برداری جدید شاغل شدند.

وی اضافه کرد: یکی از کارهای ویژه‌ای که امسال برای سازمان صمت تعریف شده، کمک به تکمیل واحدهای نیمه‌تمام به‌خصوص طرح‌های بزرگ است که مشکل‌های بیشتری نیز دارند و بعضا نقدینگی زیادتری می‌خواهند.

وی تحقق این امر را نیازمند کمک همه دستگاه‌ها به‌ویژه بانک‌های عامل دانست و تاکید کرد: امسال در راستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم احیای ۳۰ واحد راکد در سطح استان ایلام هدفگذاری شده است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار