فرماندار ایلام:
فرماندار ایلام گفت:هر چه در چارچوب قانون و مسیر اعتماد سازی تلاش کنیم و قانون محور باشیم، دست فرصت طلبان از بیت المال کوتاه خواهد شد.
کد خبر: ۲۵۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 10 July 2016
فرماندار ایلام گفت:هر چه در چارچوب قانون و مسیر اعتماد سازی تلاش کنیم و قانون محور باشیم، دست فرصت طلبان از بیت المال کوتاه خواهد شد.


به گزارش تابناک ایلام
؛ناصر خوشخبر اظهار کرد: اقدام رئیس جمهوری در خصوص موضوع پرداخت حقوق های نجومی و غیر متعارف به عنوان کسی که مردم به ایشان رای داده و باید حافظ منافع ملی ملت باشند، بسیار تاثیر گذار و قابل تحسین است.

وی با اشاره به حمایت های رهبر معظم انقلاب از اقدام دولت در برخورد با مفاسد اقتصادی بویژه پرداخت حقوق های نامتعارف، افزود: عزم دولت بر عزل متخلفان و لغو آیین نامه هایی که راه را برای افراد فرصت طلب باز می گذارد، مصمم است.

فرماندار ایلام یادآور شد: بهترین راهکار در خصوص حقوق و دستمزدها این است که تمام مصوبات قانونی مرتبط با موضوع باید اصلاح و شفاف شود.

خوش خبر تاکید کرد: هر چه در چارچوب قانون و مسیر اعتماد سازی تلاش کنیم و قانون محور باشیم، دست فرصت طلبان از بیت المال کوتاه خواهد شد.

وی اضافه کرد: دولت یازدهم در عمل و نه در شعار ثابت کرده که دولت پاکدستی است و هیچگونه مشکلی ندارد، دولت با انعکاس واقعی موضوع و در جهت تنویر افکار عمومی با تمامی ابزارهای قانونی با متخلفان برخورد خواهد کرد و با حمایت دیگر قوا و ملت ایران از این آزمون نیز سربلند و پیروز بیرون خواهد آمد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار