مدیر ستاد اقامه نماز استان ایلام ازمشارکت 90درصد ی دستگاه ها در ترویج فرهنگ نماز بصورت مناسب خبرداد.
کد خبر: ۲۷۷۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 13 August 2016

به گزارش تابناک ایلام؛فیض الله رضایتی افزود: در ارزیابی سال گذشته عملکرد 64دستگاه اجرایی استان در زمینه ترویج فرهنگ نماز مورد بررسی قرار گرفت که سه اداره متاسفانه فعالیت و معیارهایشان را با این ستاد تطبیق ندادند.

وی ادامه داد: در این ارزیابی همچنین سه دستگاه هلال احمر، اداره کل زندان ها و کمیته امداد امام خمینی(ره) که عملکرد مطلوبی در حوزه نماز داشته اند که به عنوان دستگاه های برتر معرفی شدند.

وی وجود نماز خانه مناسب، حضور روحانی برای اقامه نماز جماعت، برگزاری دوره های آموزشی برای کارکنان و خانواده انها، تقدیر از فعالان نماز و غیره را از جمله معیارهای این ستاد در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان در حوزه نماز عنوان کرد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در این ارزیابی بیش از 90درصد دستگاه ها در ترویج فرهنگ نماز بصورت مناسب مشارکت داشته اند گفت: سالم سازی محیط های اداری و ارتقا روحیه معنوی کارکنان از جمله فوائد و مزیت های اقامه نماز در این دستگاه های اجرایی است.

رضایتی اجرای طرح منهاج با هدف تعطیلی بازار استان در وقت اقامه نماز در 10شهرستان استان، مسابقه کتابخوانی نماز، گفتمان نماز ویژه دانشجویان و دانش آموزان، طرح توجیه زوج های جوان با موضوع نماز و طرح یاوران کوچک نماز با مشارکت بهزیستی و مسابقه خاطره نویسی نماز را از دیگر برنامه های این ستاد در سال جاری برشمرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار