بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال بار دیگر به دلیل مشکل کلیوی در بیمارستان بستری شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵ 06 June 2024
وضعیت وخیم بازیکن پیشین استقلال در بیمارستان

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، علی‌ چینی بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال که از مشکل کلیوی رنج می‌برد بار دیگر در بیمارستان بستری شد. چینی که این بار به گفته پزشکان وضعیت حادی دارد، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

آتیلا حجازی سرپرست تیم فوتبال استقلال که برای عیادت از هم‌بازی خود به بیمارستان رفته بود در گفت‌وگو با تسنیم با ابراز ناراحتی از وضعیت چینی گفت: متأسفانه علی (چینی) شرایط خوبی ندارد و هموگلوبین او به سه رسیده است و طبق گفته پزشکان اصلاً وضعیت خوبی ندارد.

 

وی افزود: با باشگاه استقلال صحبت کردم و اعلام کردند در کنار چینی خواهند بود، اما روی صحبتم با پیشکسوتان و هم‌بازی‌های سابق چینی است که او را فراموش کرده‌اند. چینی بازیکن استقلال بوده و برای این تیم زحمت کشیده است، چرا کسی حال او را نمی‌پرسد؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: آنهایی که دم از استقلالی بودن و هواداری می‌زنند الان کجا هستند؟ حتماً باید خدای ناکرده اتفاقی بیفتد تا سر و کله‌شان پیدا شود؟ متأسفانه پهلوان زنده را عشق است. چینی بیش از هر زمان دیگری نیاز به کمک و همراهی دارد.

حجازی تصریح کرد: وقتی امروز چینی را دیدم خیلی ناراحت شدم، هر چند او وقتی من را دید خوشحال شد. از همه پیشکسوتان و هواداران می‌خواهم به فکر چینی باشند.

خبرنگار تسنیم همچنین ارتباط کوتاهی با چینی گرفت که بازیکن و مربی پیشین استقلال گفت: متاسفانه شرایط خوبی ندارم. امیدوارم با دعای مردم و اهالی فوتبال زودتر حالم بهتر شود و به خانه برگردم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار