امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : در شرایط حساس کنونی نگاه همه دنیا به جمهوری اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری پیش رو است و مشارکت حداکثری در انتخابات زمینه ساز تداوم راه شهید جمهور خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰ 07 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بیان داشت : نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری ضمن پرهیز از بداخلاقی‌های انتخاباتی باید مسائل مهمی همچون مبانی و ارزش‌های اسلام و انقلاب، استقلال و اقتدار کشور، نگاه ویژه به توانایی‌های داخلی و منافع ملی را مورد توجه قرار دهند.

وی افزود : همه اتفاقات نقشه دشمنان ایران اسلامی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری است و هدف آن‌ها این است به مردم ما اعلام کنند شما باید به کسی رای بدهید که نگاهش به غرب باشد و به توانایی‌های داخلی این مملکت توجهی نداشته باشند.

امام جمعه ایلام ادامه داد :  توسعه صنایع دستی گام مهمی برای رونق اقتصادی استان به شمار میرود و در حال حاظر بسیاری از تولیدات صنایع دستی استان به خارج از استان و حتی خارج از کشور صادر می‌شود.

پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شهر ایلام و به مناسبت شهادت جواد الائمه امام محمد تقی (ع) مراسم سوگواری در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد./ع

 

بیشتر بخوانید:

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار