مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام:
مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام از آغاز جشنواره انتخاب بازنشستگان و مستمری بگیران نمونه در ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۵ 08 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ علی اشرف تابانی اظهار داشت: کلیه مستمری بگیران شامل بازنشسته، ازکارافتاده‌کلی‌‏ و همسر بازمانده تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی اعم از زن و مرد مشمول مرحله انتخابی جشنواره هستند.

تابانی افزود: در این دوره از جشنواره، شاخص‌هایی از جمله کارآفرینی و ایجاد اشتغال در دوران بازنشستگی، موفقیت‌های علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری، فعالیت‌ها و موفقیت‌های قرآنی، تعداد فرزندان، ایثارگری، تدریس در مراکز علمی و دانشگاهی، پیشرفت‌های تحصیلی و مشارکت در امور عام‌المنفعه، خیریه، جهادی و فرهنگی برای انتخاب بازنشستگان نمونه در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: متقاضیان برای تکمیل اطلاعات خواسته شده و ثبت درخواست خود باید با مراجعه به تارنمای رسمی سازمان به آدرس www.tamin.ir اقدام و یا تقاضای خود را جهت شرکت در فراخوان به همراه کلیه مستندات و مدارک مربوطه به کانون‌های بازنشستگی و واحدهای مستمری شعب تابع مراجعه نمایید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان ایلام تصریح کرد: این اداره کل پس از دریافت مدارک و مستندات متقاضیان با تشکیل کمیته‌ای مدارک واصله را بررسی و پس از امتیازدهی دقیق مطابق با شاخص‌ها و امتیازات تعیین شده افراد واجد شرایط را وفق سهمیه تعیین شده انتخاب می‌کند.

گفتنی است: میزان مبلغ هدایا برای هر یک از منتخبین کشوری ۱۰۰ میلیون ریال و برای منتخبین استان‌ها متناسب با سهمیه اعلام شده، ۵۰ میلیون ریال است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار