مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام از تزریق ۴۰ هزار و ۶۷۹ مگاوات ساعت برق، توسط نیروگاه این شرکت به شبکه برق سراسری خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴ 08 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛  روح‌اله نوریان با اعلام این خبر، افزود: نیروگاه این پالایشگاه به‌عنوان بازویی توانا برای کمک به تأمین برق کشور بوده و در فصل تابستان برای جلوگیری از خاموشی‌ها به شرکت مدیریت شبکه برق ایران کمک کرده است.

وی با اشاره به این‌که نیروگاه این شرکت در طول سال گذشته ۱۴۹ هزار و ۲۵۴ مگاوات ساعت برق تولید کرده، اظهار داشت: از این مقدار ۴۰ هزارو ۶۷۹ مگاوات ساعت تزریق به شبکه سراسری توزیع برق انجام شده است.

مدیر عامل شرکت پالایش گاز ایلام با بیان اینکه از این مقدار تولید شده، ۹۵ هزار و ۶۱۸ مگاوات ساعت مصرف این شرکت بوده است، تصریح کرد: از این مقدار مصرف شده ۹۰ هزار و ۳۶۱ مگاوات ساعت مصارف صنعتی و مقدار ۴ هزار و ۲۴۶ مگاوات ساعت برق مصارف غیرصنعتی بوده است.

نوریان با بیان اینکه تزریق برق این شرکت به شبکه توزیع برق باعث کمک به جلوگیری از خاموشی‌های فصل تابستان در استان ایلام شده، اظهار داشت: پالایشگاه گاز ایلام به منظور جلوگیری از قطعی برق به شرکت توزیع برق استان و مدیریت شبکه برق کشور کمک می کند.

وی ابراز امیدواری کرد این شرکت بتواند در سال‌های آتی هم به تأمین برق در فصل پیک مصرف برق به شرکت مدیریت شبکه برق ایران و استان کمک کند./م

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار