رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام گفت: تعداد ۲۳ آزمون استخدامی از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به منظور تقویت بدنه کارشناسی و تامین بخشی از نیروهای مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی و همچنین حفظ و ارتقاء کیفیت ارائه خدمات به مردم به طور مستمر مجوزهای استخدامی مطابق نیازهای نیروی انسانی استان برگزار شده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ 09 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ امین دوست‌محمدی اظهار کرد: از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۷ آزمون استخدامی برگزار شد که طی این آزمون‌ها تعداد ۲ هزار ۷۴۶ نفر از طریق آزمون و مصاحبه جذب شدند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام یادآور شد: در سال ۱۴۰۲ نیز اقدامات لازم برای جذب و به کارگیری تعداد یک هزار ۴۴۰ نفر در فضایی کاملا رقابتی در این استان انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۱۵ درصد نظام اداری استان از لحاظ کادر اداری و آموزشی نوسازی شده است، ادامه داد: در سال جاری نیز طی ۶ آزمون برگزار شده تعداد ۸۴۴ نفر تا پایان سال مطابق مجوزهای استخدامی جذب خواهند شد که مجموع نیروهای استخدام شده از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون به پنج هزار و ۳۰ نفر خواهد رسید.

دوست‌محمدی یادآور شد: برای اولین بار آزمون استخدامی ویژه معلولان خردادماه سال جاری به منظور جذب ۱۰ نفر در دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

وی اضافه کرد: چشم‌انداز منابع انسانی استان، ایجاد نظام اداری مطلوب با ارتقاء دائمی رضایتمندی مردم و افزایش توأمان بهره‌وری و هوشمندسازی اداری مبتنی بر آمار و اطلاعات ثبتی است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام رفع نیازهای مردم و ارباب رجوع به صورت عادلان از طریق تنظیم‌گری برای اجرای سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارزیابی عملکرد استان در اجرایی سیاست‌های مذکور را از جمله مأموریت‌های منابع انسانی استان عنوان کرد.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۰ تعداد پنج آزمون به منظور جذب یک هزار و ۲۴۷ نفر، در سال ۱۴۰۱ تعداد چهار آزمون با هدف جذب یک هزار و ۴۹۹ نفر، در سال ۱۴۰۲ تعداد هشت آزمون به منظور جذب یک هزار و ۴۴۰ نفر و در سال ۱۴۰۳ تاکنون تعداد ۶ آزمون با هدف جذب ۶۹۵ نفر برگزار شده است./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار