مدیرکل دامپزشکی ایلام؛
مدیرکل دامپزشکی ایلام از احداث واحد فنی آزمایشگاهی دامپزشکی با هدف تسهیل و افرایش صادرات و انجام آزمایشات تخصصی فرآورده‌های خام دامی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰ 09 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ احمدی بیان داشت : به منظور تسهیل و افزایش صادرات محصولات و فرآورده های خام دامی و فراهم کردن زیرساخت های لازم جهت کنترل دقیق و انجام آزمایشات تخصصی و فنی بر روی محصولات صادراتی، یک واحد آزمایشگاه تشخیصی دامپزشکی، پشتیبانی، قرنطینه ای مجهز به انبار نگهداری تجهیزات و اقلام ضروری مورد نیاز در شرایط بحرانی و واکنش سریع در مرز بین اللملی مهران تکمیل و تجهیز خواهد شد.

وی اظهار داشت : این آزمایشگاه با متراژ ۸۵ متر در ۲ طبقه با زیربنای ۱۷۰ متر بنا خواهد شد که به عنوان یک واحد فنی، پشتیبانی و هاب منطقه‌ای مد نظر است.

احمدی افزود : میزان اعتبار مورد نیاز برای پروژه مزبور ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است که در قالب سرمایه ثابت و سرمایه در گردش خواهد بود.

وی ادامه داد : ساختمان واحد فنی دامپزشکی شامل آزمایشگاه قرنطینه ای دامپزشکی با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال طی کردن مراحل پایانی اخذ مجوز های لازم از کمیسیون ماده ۲۳ به منظور دریافت اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار