سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام؛
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام گفت : ۱۰۰ درصد مصوبات سفر ریاست جمهور به استان ایلام در حوزه بنیاد شهید که شامل ۵ مصوبه مربوط به ساماندهی گلزار شهدا در استان است اجرایی شده است.
کد خبر: ۱۱۷۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۶ 09 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ رحیمی بیان داشت : در دولت سیزدهم خدمات شایانی به جامعه ایثارگران در کل کشور و استان ایلام انجام شده که از جمله آن تبدیل وضعیت ۴ هزار و ۵۰۰ نفر از ایثارگران استان ایلام بوده و ۸۰۰ نفر دیگر نیز در دست انجام است که این استان در این بخش رتبه اول کشور را کسب کرده است.

وی  افزود : در سال گذشته و در قالب طرح سپاس، ۱۵ هزار دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان انجام شده است و این دیدارها توسط اداره کل بنیاد شهید و تمامی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها صورت گرفته است.

رحیمی ادامه داد : طی ۳ سال گذشته ۲۱ هزار نفر از جامعه ایثارگران استان مورد پایش سلامت قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: استان ایلام دارای ۳ هزار شهید، ۱۵ هزار و ۷۰۰ جانباز و ۳۳۷ آزاده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام یاد آور شد : برگزاری ۲۷۸ یادواره شهدا و مراسمات مذهبی، ۳۷۲ مورد تعویض تابلوهای شهدا و تبلیغات محیطی، ۲۲۵ اعزام پیام آوران ایثار، برگزاری یک هزار و ۴۸ مورد اردوی فرهنگی شامل والدین شهدا، فرزندان شهدا، زوج‌های جوان، راهیان پیشرفت، راهیان نور، ورزشی نیز از دیگر اقدامات اداره کل بنیاد شهید استان طی سال گذشته بوده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار