امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : حضور گسترده مردم در انتخابات موجب تولید قدرت ملی می‌شود و ضمن خنثی کردن فشار‌ها و هجمه‌های دشمنان و رسانه‌های معاند علیه کشور، مقبولیت و مشروعیت انقلاب اسلامی در جهان را تقویت می‌کند.
کد خبر: ۱۱۷۱۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۰ 14 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار  بیان داشت : انتخاب اصلح یک وظیفه خطیر، مهم و سرنوشت ساز برای ایران در سطح ملی و بین المللی است و مردم باید پیشینه، برنامه و نگاه‌های داخلی و خارجی نامزد‌ها را بررسی و مطالعه کنند و نامزد‌های انتخابات نیز باید اخلاق مداری را در شعارها، مناظرات و تبلیغات مد نظر داشته باشند و از تخریب و توهین علیه رقبا بپرهیزند.

وی افزود : تلاش مسئولان ستاد‌های تبلیغاتی برای گرم شدن تنور انتخابات و ترغیب حداکثری مردم برای شرکت در انتخابات بسیار ارزشمند است.

امام جمعه ایلم ادامه داد : مسئولان ستاد‌های انتخاباتی باید مواظب باشند که در ستاد آن ها، نسبت به دیگر رقبا هیچ گونه تخریب و توهین صورت نگیرد.

وی تصریح کرد : در دورانی که دین اسلام از مسیر اصلی خود منحرف شده بود، امام محمد باقر (ع) با دانش و علم خود، دین واقعی را به مردم شناساند و به فرموده این امام همام باید مردم ارزش‌ها و نیکی‌ها را به جای بدی نشر دهند تا جامعه رنگ فضیلت بگیرد.

حجت الاسلام اله نور کریمی تبار یاد آور شد : عید سعید قربان تا عید غدیر خم دهه مبارک امامت و ولایت است و حقیقت مسأله غدیر خم و ولایت و جانشینی حضرت علی (ع) نیاز به احیاء دارد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار