ایتالیا با کانال‌های رمانتیک ونیز، خرابه‌های باستانی رم، ساحل زیبای آمالفی، دریاچه‌های خیره‌کننده کومو و گاردا، تاکستان‌های تپه‌های توسکانی و باغ‌های زیتون، گنجینه‌ای از هنر، تاریخ و زیبایی‌های طبیعی و انسانی است؛ مناظر این کشور ترکیبی از جذابیت مدیترانه و مناظر خیره‌کننده فرهنگی و طبیعی را ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۷۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷ 25 June 2024

ایتالیا، نیوزلند، سوئیس، ژاپن، نروژ، یونان و کانادا، زیباترین کشورهای جهان از نظر چشم‌اندازهای خیره‌کننده و غنای فرهنگی هستند.

مفهوم زیبایی در کشورها از مناظر طبیعی گرفته تا غنای فرهنگی و شگفتی‌های معماری، جنبه‌های مختلفی را پوشش می‌دهد. در ادامه با فهرستی از کشورهای زیبای جهان آشنا می‌شویم که به داشتن چشم‌اندازهای خیره‌کننده و جذابیت منحصربه‌فرد مشهور هستند.

زیباترین کشورهای جهان

ایتالیا با کانال‌های رمانتیک ونیز، خرابه‌های باستانی رم، ساحل زیبای آمالفی، دریاچه‌های خیره‌کننده کومو و گاردا، تاکستان‌های تپه‌های توسکانی و باغ‌های زیتون، گنجینه‌ای از هنر، تاریخ و زیبایی‌های طبیعی و انسانی است؛ مناظر این کشور ترکیبی از جذابیت مدیترانه و مناظر خیره‌کننده فرهنگی و طبیعی را ارائه می‌دهد.

زیباترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟

نیوزلند با مناظر شگفت‌انگیز و خیره‌کننده، از سواحل و آبدره‌های بکر، فلات‌های آتشفشانی و جنگل‌های بارانی سرسبز گرفته تا پارک ملی فیوردلند، شگفتی‌های زمین گرمایی روتوروا و قله‌های فریبنده آلپ جنوبی در جزیره جنوبیتا، مملو از شگفتی‌های طبیعی متنوع است و به‌عنوان بهشت ماجراجویان در فضای باز شناخته می‌شود. فرهنگ مائوری نیز یک بعد فرهنگی غنی به جذابیت این کشور می‌افزاید.

سوئیس مترادف با زیبایی آلپ با قله‌های پوشیده از برف، دریاچه‌های فیروزه‌ای و دهکده‌های جذاب است و در شهرهای آن جذابیت تاریخی با طبیعت بکر گره خورده است. تعهد سوئیس به حفاظت از محیط زیست تضمین می‌کند که مناظر آن بکر و در دسترس باقی بماند.

زیباترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟

ژاپن با آمیزه‌ای از سنت باستانی و مدرنیته پیشرفته شناخته می‌شود. این کشور از فضاهای آرام طبیعی، باغ‌های دیدنی و خیابان‌های تاریخی تا آسمان‌خراش‌های تزئین‌شده با نور نئون نشان‌دهنده قرن‌ها هنر و زیبایی‌شناسی است.

نروژ با عظمت طبیعی، زیبایی‌های بکر، خط ساحلی ناهموار، آبدره‌ها و نورهای شمالی به جاذبه‌ای برای علاقه‌مندان به طبیعت و عکاسان تبدیل شده است. دهکده‌های ماهی‌گیری زیبا با پس‌زمینه کوه‌های سر به فلک‌کشیده و سواحل قطب شمال نیز به جذابیت آن می‌افزاید.

زیباترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟

یونان با اهمیت تاریخی و مناظر خیره‌کننده مدیترانه‌ای، ساختمان‌های سفیدپوش و کلیساهای گنبد آبی سانتورینی، ویرانه‌های باستانی آتن و دلفی و سواحل بکر کرت و میکونوس، ترکیبی از تاریخ، معماری و زیبایی طبیعی را ارائه می‌دهد.

کانادا با بیابانی وسیع و مناظر متنوع، کوه‌های راکی پارک‌های ملی بنف و جاسپر، خط ساحلی ناهموار جزیره ونکوور بریتیش کلمبیا و تنوع فرهنگی تورنتو و مونترال، غنای طبیعی و فرهنگی بالایی دارد. شفق شمالی در یوکان و جذابیت تاریخی شهر کبک در کنار شگفتی‌های طبیعی و پیچیدگی شهری سراسر کشور به جذابیت آن می‌افزاید.

زیباترین کشورهای جهان در سال ۲۰۲۴ کدامند؟

ایمنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار