عملیات آغاز راه‌اندازی پتروپالایش، ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه خوش، راه اندازی واحد نمک زدایی ۱۰ هزار بشکه‌ای دانان و فاز اول پروژه نیروگاه صبا دهلران به صورت ویدئو کنفرانس با حضور مخبر سرپرست ریاست جمهوری در دهلران برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ 25 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ مدیر عامل پترو پالایش دهلران بیان داشت : طرح ان جی ال دهلران در زمینی به مساحت بیش از ۱۰۰ هکتار برای خاموش کردن مشعل‌های گاز‌های سرچاهی در پنج نقطه شهرستان انجام شده است.
 
 کمری اظهار داشت : این پروژه سال ۱۳۹۷ شروع و این طرح در دولت سیزدهم از ۴۰ درصد پیشرفت به بیش از ۹۵ درصد رسیده و امروز این طرح آماده بهره برداری است. وی اضافه کرد: این طرح علاوه بر درآمد زایی مانع سوختن گاز‌های همراه نفت می‌شود و نقش موثری در اشتغال و تولید دارد.
 
فرماندار دهلران نیز  از راه‌اندازی واحد نمک زدایی ۱۰ هزار بشکه‌ای طرح افزایش و نگهداشت میدان نفتی دانان خبر داد و ادامه داد : این پروژه‌ها از یادگاران دولت شهید جمهور هستند که بهره برداری می‌شوند و در جهت افزایش تولید و اشتغال موثر هستند.
 
صادقی افزود :  امیدآفرینی در جامعه و رونق اقتصاد منطقه از مهم‌ترین اهداف این پروژه‌ها در شهرستان مرزی دهلران است.
 
وی مطرح  کرد: در مجموع ۷۰۰ هزار میلیارد ریال برای این پروژه‌ها هزینه شده و با بهره‌برداری از این پروژه‌ها ۱۲۰۰نفر مشغول بکار می‌شوند.
 
امام جمعه دهلران بیان  داشت امروز با بهره‌برداری از پروژه ایستگاه تقویت فشار در منطقه چشمه خوش دهلران، اقدام بزرگی در راستای توسعه منطقه و ایجاد اشتغال در استان و دهلران انجام شده است.
 
حجت الاسلام سید محسن موسوی با گرامیداشت یاد و نام شهید جمهور و خادمان ملت یادآور شد : وعده همه ما هشتم تیرماه در پای صندوق‌های رای است و حضور حداکثری مردم در انتخابات، موجب تقویت نظام، امیدواری دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد. /ع
 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار