مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام؛
مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت : ادارات ملزم هستند در ساعت کاری ۳۰ درصد و در ساعت غیر کاری ۶۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته مدیریت کنند.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰ 17 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ ناصری بیان داشت : تنظیم دمای سیستم‌های سرمایشی بر روی دمای ۲۴ و یا ۲۵ درجه سانتی‌گراد، خاموش کردن سیستم‌های سرمایشی یک ساعت قبل از خروج کارکنان را از جمله مواردی دانست که باید توسط دستگاه‌ها مد نظر قرار گیرد.

وی  با اشاره به نظارت مستمر و روزانه اکیپ‌های شرکت توزیع برق بر میزان مصرف برق ادارات و دستگاه‌ها، از طریق کنتور های هوشمند ادامه داد :  اداراتی که پر مصرف باشند و مدیریت مصرف نسبت به سال گذشته را اعمال نکنند، ابتدا اخطار دریافت کرده و در گام بعدی برق آنها قطع خواهد شد.

ناصری ضمن معرفی اپلیکشن ” با انرژی ” و با بیان اینکه در بخش خانگی نیز مقرر شده در قالب طرح ۲۱*۱۵ ظرف مدت ۲۱ هفته پیک مصرف برقی که داریم، میزان مصرف نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد کاهش یابد،و در این راستا با نصب اپلیکیشن ” با انرژی ” از اختصاص جوایز ارزنده به مشترکینی خبر داد که بتوانند میزان مصرف خود را نسبت به دوره مشابه سال گذشته کاهش دهند./ع

 

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار