رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای سیروان:
رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای سیروان گفت: در 6 ماه نخست سال جاری، 33 هزار و 916 نفرساعت آموزش توسط مرکز فنی و حرفه‌ای سیروان به علاقه‌مندان ارائه‌ شده است
کد خبر: ۱۱۸۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۵ 27 October 2015

رئیس مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای سیروان گفت: در 6 ماه نخست سال جاری، 33 هزار و 916 نفرساعت آموزش توسط مرکز فنی و حرفه‌ای سیروان به علاقه‌مندان ارائه‌ شده است. 

به گزارش تابناک ایلام، «مراد شهبازی»  اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه‌ای سیروان در طول سال و در دوره‌های مختلف اقدام به برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش فنی برای علاقه‌مندان به مهارت‌آموزی می‌کند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سیروان با اشاره به اینکه طی این مدت دوره‌های آموزشی مختلفی برای 113 نفر از علاقه‌مندان به مهارت‌آموزی برگزار شده است، تصریح کرد: این تعداد معادل 33 هزار و 916 نفرساعت آموزش است. 

شهبازی تاکید کرد: این تعداد هنرجور در دوره های آموزش کیف دوزی، نازک دوزی، پرورش گوسفند، پرورش زنبور عسل، قالی بافی، تولید کننده چند رسانه ای و نانوایی موفق به دریافت گواهی مهارت شدند. 

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای سیروان با اشاره به فعالیت‌های این مرکز و نقش آن در توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و کار،گفت: آموزش‌های مهارتی می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در سطح شهرستان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: آموزش های فنی‌وحرفه‌ای با اهداف نربیت و افزایش کارایی و اثربخشی نیروی انسانی مورد نیاز بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، خدمات و هنر بر اساس استانداردهای شغلی و نیاز بازار کار ارائه می‌شود . 

شهبازی همچنین از اجرای کارگاه های در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح روستاهای شهرستان خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست سال، 150 نفر معادل 300 نفر ساعت با آسیب های اجتماعی و راه های پیشگیری از آنها آشنا شدند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز 75 هزار و 975 نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای به کارجویان در سیروان ارائه شد، افزود: این آموزش‌ها در قالب چهار خوشه صنعت، خدمات، کشاورزی و هنر به 300 نفر ارائه شد./ج

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار