کد خبر: ۱۳۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 18 November 2015
مسئول ستاد بازسازی شهرستان دهلران گفت: طی مکاتبات و پیگیری های صورت گرفته مبلغ تسهیلات اعطایی زلزله به متقاضیان در مرحله دوم به حالت مرحله اول برگشته است.
 
سجاد نقیبی مسئول ستاد بازسازی شهرستان دهلران  اظهار کرد: پس از مکاتبات و پیگیری های صورت گرفته، تسهیلات اعطایی زلزله در مرحله دوم واگذاری به حالت مرحله اول برگشت داده شد.
 
وی با بیان اینکه در مرحله دوم اعطای تسهیلات،  مبلغ 300 میلیون ریال وام و 50 میلیون ریال بصورت بلاعوض به متقاضیان پرداخت می شود، افزود: در مرحله دوم اعطای تسهیلات زلزله 250 واحد مسکونی از نوع احداثی کار کارشناسی این منازل و تشکیل پرونده آنها به اتمام رسیده است.
 
مسئول ستاد بازسازی شهرستان دهلران عنوان کرد: از این تعداد، 150 نفر به بانک های عامل معرفی شده اند و 100 نفر مابقی منتظر تعیین بانک عامل هستیم.
 
وی با اشاره به اینکه 50 نفر به بانک ملی، 50 نفر به بانک تجارت و 50 نفر نیز به بانک سپه معرفی شده اند، تصریح کرد: مشکل ضمانت بانکی متقاضیان برای دریافت تسهیلات در بانک سپه حل شده است و مصوب گردید که از این پس ضمانت بانکی در بانک سپه به صورت زنجیره ای باشد.
 
نقیبی با بیان اینکه در مرحله اول  اعطای تسهیلات مجموع اعتبار اختصاص یافته به شهرستان مبلغ 235 میلیارد ریال بوده است، افزود: در مرحله اول تعداد  242 واحد احداثی و 4 هزار و 97 واحد از نوع تعمیری ارزیابی شدند.
 
وی اظهار کرد: در مرحله اول اعطای تسهیلات واحدهایی که از نوع تعمیری ارزیابی شدند 100 درصد تسهیلات و واحدهایی که از نوع احداثی بودند قریب 100 درصد تسهیلات زلزله را دریافت کرده اند.
  منبع:نسیم دهلران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار