معاون سیاسی امنیتی استاندری ایلام:
خوشبختانه تاکنون زائران با نظم و انضباط و با دست داشتن ویزا و گذرنامه که همان رعایت قانون است در مرز مهران حضور پیدا کرده اند.
کد خبر: ۱۳۳۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 23 November 2015
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: ۳۰ هزار نفر طی سه روز گذشته از مرز مهران وارد عراق شدند.

حسین کلانتری عصر یکشنبه در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: خوشبختانه تاکنون زائران با نظم و انضباط و با دست داشتن ویزا و گذرنامه که همان رعایت قانون است در مرز مهران حضور پیدا کرده اند.

وی بیان داشت: حرکت زائران برای پیاده روی اربعین یک حرکت ارزشمند فرهنگی است که در این راستا مسئولان استان هم تمامی امکانات را برای خدمات رسانی به زوار به کار بسته اند.

وی ضمن تقدیر و تسکر از مردم و زائران برای رعایت قانون در بحث ویزا و گذرنامه اظهار داشت: از زائران می خواهیم اگر ویزا و گذرنامه ندارند به مرز مراجعه نکنند چراکه اجازه خروج به آنها داده نمی شود.

کلانتری بیان داشت: هم اکنون تردد زائران بدون هیچ مشکلی در مرز مهران در حال انجام است و طی سه روز اخیر هم ۳۰ هزار نفر در مرز مهران به عراق سفر کرده اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه تمامی زیرساختهای لازم در مرز مهران فراهم است، بیان داشت: برای خدمات رسانی به زوار اربعین در پایانه زرباطیه عراق که بعد از پایانه مرزی مهران قرار دارد، برای تسهیل در رفت و آمد توسط دستگاه های اجرایی استان در بحث گیت های ورود و خروج و سرویس های بهداشتی تجهیز شده است.

کلانتری تصریح کرد: هم اکنون میزان سرویس های بهداشتی بیش از سه برابر سال گذشته شده است و قطعا مشکلات سال گذشته کمتر طی اربعین سال جاری مشاهده می شود.

وی به روند صدور ویزا هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با تلاش های انجام شده صدور ویزا گروهی در استان ایلام یک روز صادر می شود و مشکلی از این بابت نیز وجود ندارد./پ

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار