جمعیت کرد، لر و لک های استان قزوین در بیانیه ایی حمایت کامل خویش را از استاندار همزبان خود در استان قزوین اعلام کردند.
کد خبر: ۱۴۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸ 19 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، جمعیت کرد، لر و لک های استان قزوین در بیانیه ایی حمایت کامل خویش را از استاندار همزبان خود در استان قزوین اعلام کردند؛ جناب آقای دکتر روحانی و دولت ایشان به چیزی جز خدمت و اعتدال و پیشرفت کشور نپرداخته است بسیاری از مردم از اقشار مختلف به ویژه اقوام و دانشجویان که آرمان‌های خویش را در تفکر و رویکردهای آقای دکتر روحانی و دولت ایشان متجلی می بینند حمایت های خویش را به صورت خود جوش از ابتدای شروع بکار دولت خدمتگزار، آغاز کرده‌اند.

خبرگزاری خبرآنلاین گزارش داد: استاندار قزوین بر مبنای رویکرد اعتدالی دولت تدبیر و امید در راستای اجرای برنامه های دولت در استان قزوین انتصاب گردید. پشتوانه مردمی در هر سیستم حکومتی موجب افزایش مشروعیت و انسجام داخلی می گردد . دولت خدمتگذار طبق رهنمودهای رهبر بزرگ انقلاب شعار دولت و ملت همدلی و هم زبانی را به عرصه عمل رسانده است. انسجام ، اتحاد و همدلی داخلی در دوسال گذشته حاصل تلاش های صادقانه و مخلصانه دولت تدبیر و امید در کشور می باشد. سوابق اجرایی فریدون همتی در زمان تصدگری در پست مدیریت در صدا و سیمای مراکز آذربایجان غربی، ایلام و لرستان و همچنین نمایندگی در حوزه انتخاباتی استان ایلام همگی معرف این واقعیت است که این انتصاب مناسب ترین گزینه در شرایط حساس کنونی در استان قزوین می باشد. شخصیت معتدل آقای فریدون همتی در کنار پابندی ایشان به اصول و مبانی اصیل انقلاب اسلامی و همچنین تدین بالای ایشان در کنار کرد بودن فریدون همتی می تواند فرصت مناسبی برای حفظ و تداوم همدلی و اتحاد در استان قزوین که به دارالمونین معروف است وهمچنین دارای جمعت نسبتا بالایی از کرد و لر و لک است باشد. این انتخاب نشان دهنده تدبیر بالای دولت در استان قزوین می باشد. حمایت های مردمی بی سابقه از استاندار جدید نوید بخش فصل جدیدی از همدلی و اتحاد در استان است. ، استاندار قزوین با بهره گیری از این پشتوانه عظیم مردمی می تواند گام های بزرگی در جهت توسعه هرچه ببشتر استان قزوین و کشور بردارد. پشتوانه مردمی استاندار و حمایت های صادقه و دلسوزانه از ایشان که بیانیه فوق یکی از این موارد است فرصت گرانبها و ارزشمند برای استان قزوین است که دولت و ملت دست در دست یکدیگر همدل و همزبان در جهت توسعه استان گام های بزرگی بردارند.
متن این بیانیه که از طرف جمعیت کرد، لر و لک استان در راستای حمایت از استاندار قزوین تدوین شده است، به شرح ذیل می باشد:

بسمه الله الرحمن الرحیم

«استان قزوین دارای تنوع بالایی از قومیت¬ها مختلف کرد، لر،لک ترک، فارس ، تات و دیگر اقلیت های قومی ، زبانی و دینی می باشد که در طول تاریخ پر فراز و نشیب شهر دارالمومنین در کنارهمدیگر همدل وهم زبان فرش زیبایی بنام ایران را تشکیل داده اند.
جمعیت کرد، لر و لک های استان قزوین انتصاب آقای فریدون همتی به عنوان استاندار قزوین را مایه افتخاری برای خود می دانند و خدمت استاندار محترم جناب آقای فریدون همتی خیرمقدم عرض می نمائیم. جمعیت کرد، لر و لک استان قزوین همواره در عرصه های مختلف در طول تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی ایران در کنار عزیزمان از دیگر قومیت های ایران غیرتمندانه در دفاع از کیان ایران اسلامی تا آخرین قطره خون هر چه در توان داشته است را گذاشته ؛ تا چشم طمع دشمنان این مرز و بوم را کور نمایند.
دشمنان کور دل در دهه های گذشته این اتحاد و همدلی قومیت های ایران را بر نتابیدند و سعی در ایجاد تفرقه و پراکندگی در بین هموطنان عزیزمان را داشته¬اند. سرویس های جاسوسی کشورهای معاند دست بکار شده اند وبا سو استفاده از احساسات پاک تعداد معدودی از قومیت های ایران بذل نفاق را بپاشند تا شاید از این راه بتوانند ضربه ای بر کشور وارد نمایند. خوشبختانه با هوشیاری کامل هموطنان عزیز قومیت های کشور این نقشه شوم دشمنان خنثی گردیده است. دشمنان انقلاب اسلامی دریافتند که قومیت های ایران همانند رگ های متصل در یک بدن هستند که زیر لوای رهبری معظم انقلاب با تکیه بر مای ملی دست در دست یکدیگر همدلانه در راستای سازندگی و آبادانی ایران تلاش و مجاهدت می کنند و هیچ قدرتی نمی تواند اتحاد آنها را تضعیف نماید.
حال در استان قزوین استانداری کرد زبان سکان مدیریت استان را در دست گرفته است. این انتصاب دال بر رفتار مساوی و برابرانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمامی قومیت های کشور می باشد. همین امر بزرگترین مثال نقضی در برابر شایع پراکنی دشمنان مبنی بر اینکه نظام جمهوری اسلامی تنها به برخی قومیت های خاص بهاء میدهد ، می باشد. بدون شک تنها معیار انتصاب و ارتقاء در کشور شاستگی علمی و عملی و در کنار آن تقوا و خلوص نیت شخصی بدون توجه به رنگ و قومیت فرد می باشد.
نمونه بارز این امر، انتصاب فریدون همتی به عنوان استاند قزوین است. این انتصاب موجب ایجاد موجی از امیدواری و تحرک در میان جمعیت غریب به 300هزار نفری کرد، لر و لک استان قزوین گردیده است. جمعیت کرد، لر و لک ساکن استان قزوین حمایت کامل خود را از استاندار محترم اعلام میدارد و آمادگی خود را جهت هرگونه کمک به استاندار محترم قزوین در راستای سازندگی و توسعه استان اعلام می دارد. ما کرد ، لر و لک های استان قزوین گوش به فرمان استاندار محترم قزوین می باشیم و از هر کمک و فعالیتی در راستای توسعه استان دریغ نمی نمی¬داریم.»

اقوام کرد، لر و لک امضاء کننده بیانیه فوق:
1-کیماسی سلخوری 2- غیاثوند 3-کاکاوند 4-مافی 5-یارکه سلخوری 6-باجلان 7-باجلوند 8-جلیلوند 9-چگینی 10-بابایی چگینی 11- سید بابایی 12-هادی وند چگینی 13-فردیوند چگینی 14-صیدوند چگینی 15-کولیوند 16-دارابی 17-محمدخانی 18-محمدخانی غیاثوند 19-اولادی غیاثوند 20-محمدی 21-نجفی 22-کیماسی 23-گل گل سلخوری 24-باباخانی 25-بابا 26-بهرام وند 27بهادینوند 28هادیوند و  آدین وند و  روستاهای کرد؛ لر و لک نشین استان قزوین: محمودآباد علمخانی- خرمن سوخته-مشکین آباد-میانج- چشمه غلام علی- مرتضی آباد- زاغه- کوندج-باقرآباد کرد- حسین آباد لر-مالی آباد-اسماعیل آباد-حسن آباد- اکبر آباد- طیاندشت-تهمورث آباد- کاکوستان-تسکین- زوار-اروس آباد- سفیده کش- اوزون دره-چاریز-زاکان- بویینک - بوجینک و اسماعیل آباد - باراجین - همت آباد و تمام ایلات و عشایر کرد ، لر و لک استان قزوین./پ

منبع: خبر آنلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار