معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: در اجرای طرح ترافیکی جدید شهر ایلام، تردد وسایل نقلیه از چهار راه سیدالشهدا (ع) تا چهار راه مقاومت از فردا دوشنبه 10 اسفند به صورت دو طرفه می شود.
کد خبر: ۱۸۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 29 February 2016

معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: در اجرای طرح ترافیکی جدید شهر ایلام، تردد وسایل نقلیه از چهار راه سیدالشهدا (ع) تا چهار راه مقاومت از فردا دوشنبه 10 اسفند به صورت دو طرفه می شود.

به گزارش تابناک ایلام؛رمضان کرمی اظهار کرد: دو طرفه شدن تردد در این مسیر از مصوبات شورای ترافیک استان است و با هدف کاهش بار ترافیکی خیابان فردوسی و حاشیه میدان 22 بهمن انجام می شود.
وی اظهار کرد: برابر محاسبات انجام شده کاهش بار ترافیکی هسته مرکزی شهر نیازمند ایجاد خط حرکتی از چهار راه مقاومت به سمت چهار راه سیدالشهدا (ع) است لذا تمامی زیرساخت ها برای اجرای اصولی این طرح از سوی شهرداری آماده شده است.
کرمی افزود: این مسیر با خط کشی به دو بخش تقسیم و دو طرفه می شود اما در صورتی که شورای ترافیک استان مصوب کند شهرداری آمادگی لازم برای نصب جدا کننده در این مسیر را دارد.
معاون خدمات شهری شهرداری ایلام یادآور شد: اجرای طرح های جدید ترافیکی با مصوبه شورای ترافیک از ماه های گذشته آغاز شده و تاکنون مسیر حرکت در خیابان آیت اله حیدری از میدان 22 بهمن تا چهار راه رسالت و 24 متری اشرفی اصفهانی دو طرفه شده است.
کرمی اضافه کرد: در تکمیل طرح های ترافیکی شهر ایلام، حد فاصل میدان شهدا تا چهار راه رسالت نیز در سه مرحله اصلاح هندسی شده تا خط حرکتی از چهار خط به هشت خط افزایش یابد.
وی با بیان اینکه فاز اول این طرح شامل چهار راه رسالت تا میدان انقلاب انجام شده است و فاز دوم نیز از میدان انقلاب تا میدان خیام در دست اجرا است، گفت: فاز سوم و پایانی این طرح شامل اصلاح هندسی مسیر میدان خیام تا میدان شهدا نیز تا اردیبهشت ماه سال آینده به اتمام می رسد.
به گفته معاون شهردار ایلام، با اتمام این طرح خطوط حرکتی مسیر میدان شهدا تا چهار راه رسالت به عنوان یکی از مسیرهای پرتردد و پر ترافیک شهر ایلام به هشت خط افزایش می یابد.
وی از شهروندان خواست با توجه به آغاز اجرای طرح و امکان ایجاد اختلال و ترافیک با ماموران راهنمایی و رانندگی برای تسهیل در تردد تا زمان تکمیل طرح ها، همکاری کنند.
شهر ایلام 220 هزار نفر جمعیت دارد.


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
جناب آقای معاون شهردار شما که مردم شهدا وخیام برای شما شهروند به حساب بیاورید سعدی شمالی را از آنها یک طرفه نمی کنید ان را به به پارکینگ تبدیل کردید تا پولش به جیب یک پیمانکار برود ومردم خیام که در این م شکل به به سر ببرند و...... و خدا ورسولش از شما راضی نباشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار