رئیس‌کل دادگستری ایلام;
رئیس‌کل دادگستری ایلام بر راه‌اندازی پزشکی قانونی در شهرستان‌های استان تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷ 25 June 2016

رئیس‌کل دادگستری ایلام بر راه‌اندازی پزشکی قانونی در شهرستان‌های استان تاکید کرد.

به گزارش تابناک ایلام،«فارس نوری» در جلسه مسئولان قضایی استان اظهار کرد:  جمعیت کیفری زندان در یک سال گذشته در استان کاهش یافته و به‌صورت میانگین میزان ۲۲ درصد نسبت به سال‌های گذشته کاهش ورودی به زندان‌ها را شاهد بوده‌ایم که این نشان از کوشش بی‌وقفه دستگاه قضایی و نهادهای مرتبط با آن است.

وی بابیان اینکه دستگاه‌های قضایی استان با همدیگر تعامل روزافزون داشته باشند، افزود: ادارات پزشکی قانونی در چند شهرستان استان که از این امتیاز بی‌بهره هستند باید راه‌اندازی شود تا راحت و بهتر به مردم خدمات ارائه شود.

نوری با تأکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی متعدد و متنوع در زندان‌های استان و همچنین رویکرد مذهبی و قرآنی این فعالیت‌ها، زمینه اصلاح و بازسازی شخصیتی زندانیان را فراهم آورده است، خاطرنشان کرد: عملکرد مطلوب مسئولان زندان و سعی در بازگشت سالم آن‌ها به جامعه ،آمار تکرار جرم و بازگشت مجدد به زندان را کاهش داده است.

رئیس‌کل دادگستری ایلام تصریح کرد: در بخش آگاه‌سازی و آموزش‌های همگانی ،دادگستری استان اقدامات ارزنده‌ای انجام داده که با تلاش معاونت پیشگیری از وقوع جرم استان و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها ادامه پیدا می‌کند. 

وی ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که نتیجه همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها در این بخش است.



منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار