استاندار ایلام در دیدار با تعدادی از مدیران سازمانهای مختلف اقتصادی کشور خواستار حمایت از سرمایه گذاری و تخصیص اعتبارات برای تکمیل پروژه های در دست اجرا در استان شد.
کد خبر: ۳۰۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷ 05 October 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ مهندس محمدرضا مروارید ابتدا در دیدار با مدیرعامل بانک صنعت ومعدن خواستار توجه و پیگیری طرحهایی در حال اجرا در استان شد و گفت: بانک صنعت و معدن به عنوان یک بانک توسعه‌ای نقش کلیدی در پروژه‌های عمرانی کشور دارد، مشارکت این بانک در تامین مالی و امور زیرساختی، حمایت از صنایع کوچک و متوسط، کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی در جهت كمك به تحقق اقتصاد مقاومتی و رونق بخشی به طرح های در حال اجرا می تواند مفید و مثمر ثمر باشد.

وی در ادامه در دیدار با معاونین دکتر نوبخت در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خواستار اجرای طرح های توسعه ای و آمایش سرزمین بر اساس شناخت ظرفیت ها و امکانات استان و نیز تخصیص اعتبارات به استان در حوزه های مختلف شد.

استاندار ایلام در ادامه سفر خود به مرکز کشور با قایم مقام صندوق توسعه ملی دیدار و بر سرمایه‌گذاری در راستای توسعه متوازن و توازن جمعیتی در کشور با توجه به ظرفیت های مختلف استان تاکید کرد.

محمدرضا مروارید در ادامه با حضور در جلسه محیط زیست کشور که با حضور دکتر ابتکار برگزار شد در خصوص طرح عظيم جنگل كاري اربعين حسيني و نحوه مشارکت مردم در این طرح در مهران بحث و گفتگو کرد.

استاندار ایلام درپایان با رییس کل گمرک کشور دیدارو ابراز داشت: با توجه به اینکه استان ایلام430کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و مرز مهران یکی از فعال ترین مرزهای کشور است که جنبه صادرات نیز دارد و آینده آن درخشان است، امیدواریم با همکاری و همراهی شما رور به روز شاهد توسعه مبادلات تجاری و بازرگانی و رونق صادرات در استان باشیم./م
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار