نماینده شرکت آب و فاضلاب کشور مستقر در مرز مهران گفت: برای تامین آب شرب زائران حرم اباعبدلله (ع) 2 دستگاه تولید کننده آب لیوانی و بطری بصورت تمام مکانیزه در پایانه مرزی مهران مستقر شده است.
کد خبر: ۳۲۶۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 09 November 2016
 شرکت آب و فاضلاب کشور با همکاری 300 نفر از پرسنل این شرکت پنج میلیون بطری آب شرب بهداشتی و سالم را در مدت حضور زائران در مرز مهران بین آنها توزیع می کند.

به گزارش تابناک ایلام
؛ جواد خادمی روز چهارشنبه  اظهار کرد: یکی از این دستگاه ها با ظرفیت بسته بندی 156 هزار لیوان آب و دیگردستگاه نیز با توان تولید700 عدد بطری آب در ساعت تولید آب مورد نیاز زائران این مرز را تامین می کند.

به گفته خادمی برای نصب و تجهیز این 2 دستگاه هشت میلیارد ریال هزینه شده است و همچنین 10 تانکر سیار آب رسانی با استقرار در پایانه مرزی مهران کار تامین آب مورد نیاز زائران در این ایام را بر عهده دارند.

 پایانه مرزی مهران در 90 کیلومتری جنوب باختری شهر ایلام مهم ترین کانون تردد زوار عتبات عالیات عراق به شمار می رود تا جایی که در اربعین سال گذشته یک میلیون و 500 هزار زائر از این گذرگاه مرزی رفت و آمد کردند که انتظار می رود این میزان در اربعین امسال افزایش یابد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار