رئیس کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی استان ایلام با بیان اینکه امسال در مجموع 300 موکب در مناطق مختلف این استان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی راه اندازی شده است، افزود: این موکب ها در ایوان، چرداول، بدره، دره شهر و آبدانان بصورت ویژه در شهرهای ایلام و مهران دایر شده اند.
کد خبر: ۳۲۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 14 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛محمد علوی فر اظهار کرد: در این موکب بصورت شبانه روزی خدمات دهی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی با مشارکت هیات های مذهبی و اقشار مختلف مردم انجام می شود.
 
وی با بیان اینکه امسال در مجموع 300 موکب در مناطق مختلف این استان برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی راه اندازی شده است، افزود: این موکب ها در ایوان، چرداول، بدره، دره شهر و آبدانان بصورت ویژه در شهرهای ایلام و مهران دایر شده اند.
 
علوی فر تاکید کرد: خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در این موکب ها از 20 آبان آغاز شده و تا پنجم آذر هنگام بازگشت زائران از کربلای معلی ادامه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به تشکیل کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی در استان یادآور شد: مردم مواد مواد غذایی نظیر روغن، برنج، گوشت، تخم مرغ، سیب زمینی، قند، چایی، آبلیمو، خرما و دیگر اقلام غذایی خود را برای توزیع میان زائران به این کمیته تحویل دهند.
 
به گفته علوی فر، این کمیته در محل ستاد عتبات عالیات استان ایلام آماده دریافت کمک های مردمی است همچنین شماره حساب مشارکت های مردمی این کمیته نیز آماده دریافت نذورات نقدی مردم برای خدمات دهی به زائران اربعین است.
 
وی با بیان اینکه نذورات مردم از طریق این کمیته به موکب های شهرهای مختلف استان ارسال می شود، از عموم مردم خواست نذورات خود را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی به این کمیته واقع در میدان مادر، جنب کوی اساتید، کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین حسینی تحویل دهند.
 
مرز مهران از امن و نزدیک ترین راه های دسترسی به عتبات عالیات است که همه ساله زائران زیادی برای سفر به عراق از این مرز بین المللی تردد می کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار