نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: باید از تجربیات امسال برای رفع مشکلات استفاده کنیم تا در سال های آینده برای تردد زائران اربعین حسینی مشکلات کمتری در استان داشته باشیم.
کد خبر: ۳۳۰۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 18 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سلام امینی اظهار کرد: زیر ساخت ها و امکانات در مرز مهران نیز با وجود همه کارهایی که شده هنوز تا شرایط مطلوب و ایده ال فاصله دارد.
 
وی افزود: این امکانات اگر چه کافی نیست اما مناسب است و باید پیگیر احدات بزرگراه ها در استان ایلام بویژه جاده ترانزیتی و پر تردد ایلام تا مهران باشیم تا در سال های آینده شرایط برای تردد زائران تسهیل شود.
 
امینی از ملاقات و مذاکره اش با مسئولان کشوری برای فراهم شدن زمینه های بهبود زیر ساخت های استان ایلام خبر داد و تاکید کرد: امیدواریم دولت با اختصاص اعتبار ویژه در تقویت زیر ساخت های ارتباطی استان گام بردارد.
 
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی راه را مهمترین عامل توسعه زیر ساخت ها در هر منطقه دانست و یادآور شد: اعتبار زیادی برای ساخت راه نیاز است ضمن اینکه تعریض راه های ارتباطی این استان زمان زیادی نیاز دارد.
 
وی اضافه کرد: باید از تجربیات امسال برای رفع مشکلات استفاده کنیم تا در سال های آینده برای تردد زائران اربعین حسینی مشکلات کمتری در استان داشته باشیم.
 
امینی از رایزنی با وزارت امور خارجه کشورمان برای مجاب کردن طرف عراقی جهت بهبود زیر ساخت های مرز زرباطیه در نقطه مقابل مرز مهران نیز خبر داد و گفت: مسئولان عراق بدلیل درگیری با داعش و گروه های تکفیری تروریستی تاکنون نتوانسته اند امکانات مناسبی در آنسوی مرز فراهم کند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار