مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزی ، روستایی و عشایری استان ایلام گفت: یکهزار و 240 خانوار در مناطق عشایری استان ایلام بیمه شده‌اند.
کد خبر: ۴۳۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 09 June 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛روح‌الله سرواندام  اظهار داشت: فرصت جدیدی از سوی تامین اجتماعی برای کشاورزان و روستائیان و عشایر فراهم کرده است.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزی ، روستایی و عشایری استان ایلام گفت: افراد با داشتن 10 سال سابقه بیمه و 70 سال سن می‌توانند از مزیت بازنشستگی استفاده کنند.

وی ادامه داد: ممانعت روستائیان به شهرها، حفظ فرهنگ روستاها، تولید روستایی، جلوگیری از افزایش حاشیه‌نشینی در شهرها تنها بخشی از اهداف تاسیس صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزی ، روستایی و عشایری است.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزی ، روستایی و عشایری استان ایلام گفت: صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزی ، روستایی و عشایری از سال 84 شروع به کار کرده و در استان ایلام نیز این صندوق راه‌اندازی شده است.

این مسؤول اضافه کرد: از سال 86 تاکنون نیز یکهزار و 240 خانوار در مناطق عشایری استان ایلام بیمه شده‌اند.

مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزی ، روستایی و عشایری استان ایلام گفت: با وجود گذشت 12 سال از شروع فعالیت این صندوق، روستائیان سالخورده‌ای که مشمول این بیمه هستند خواستار عملیاتی شدن مقرری بازنشستگی هستند و این مهم در دستور کار این صندوق قرار دارد.

وی ادامه داد: تا پایان خرداد سال جاری کشاورزان ، روستاییان و عشایر استان ایلام مهلت دارند تا از فرصت صندوق بیمه اجتماعی، کشاورزی ، روستایی و عشایری استان ایلام بهره‌مند شوند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار