رئیس پلیس راه ایلام؛
رئیس پلیس راه ایلام از اجرای طرح های ضربتی برخورد با تخلفات حادثه ساز در محورهای ایلام خبر داد.
کد خبر: ۶۵۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱ 09 September 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: با توجه به بررسی علل تصادفات بوقوع پیوسته در محورهای برون شهری مشخص شد که علت اصلی تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه و انحراف به چپ وسایل نقلیه بوده که بیانگر عجله و شتاب رانندگان جهت رسیدن به مقصد و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی است.

وی ادامه داد: بیشترین ساعات تصادفات ساعت ۱۶ الی ۲۰ بوده که می طلبد رانندگان عزیز در این ساعات با رعایت صبر و حوصله و توجه به تابلوها و علائم نصب شده در راه ها رانندگی کرده تا از وقوع تصادفات دلخراش در این ساعات جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: ۴۵ درصد از تصادفات بوقوع پیوسته در سال جاری مربوط به واژگونی وسایل نقلیه در محورهای برون شهری بوده که بیانگر رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی و سرعت مرگبار وسایل نقلیه بوده که می بایست رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از رانندگی با حالت خستگی و خواب آلودگی در نیمه دوم شهریور ماه جهت پیشگیری از تصادفات رانندگی کنند.

سرهنگ همتی زاده در پایان تصریح کرد: با توجه به افزایش حجم مسافرت ها در هفته های آتی پلیس راه استان با اجرای طرح های ضربت برخورد با تخلفات بویژه تخلفات حادثه ساز و توقیف خودروهای دارای ۲ تخلف همزمان و گشت زنی مداوم در محورهای مواصلاتی به صورت محسوس و نامحسوس جهت پیشگیری از تصادفات اقدام خواهد کرد./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار