رئیس پلیس راه ایلام:
رئیس پلیس راه ایلام گفت: طرح تابستانه پلیس در ایلام تا چهارم مهرماه ادامه دارد.
کد خبر: ۷۴۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷ 10 August 2015

به گزارش تابناک ایلام، محسن ناصری اظهار داشت: ایلام از حیث بعد مسافت و همچنین امنیت بهترین شرایط را برای تردد زوار به عتبات عالیات دارد.

رئیس پلیس راه ایلام گفت: نزدیکی مذهبی مردم استان‌های دو طرف مرز ایران و عراق سبب برقراری امنیت پایدار در مرز مهران شده و این بزرگ‌ترین امتیاز برای این استان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به وجود مشکلات در زیرساخت‌های استان ایلام ادامه داد: مسئولان امر در تلاش برای رفع مشکلات هستند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.

این مسئول با اشاره به طرح تابستانه پلیس در استان ایلام اضافه کرد: پلیس طرح تابستانه را از 15 خردادماه شروع کرد اما با عنایت به مصادف شدن این طرح با ماه مبارک رمضان و کاهش سفرهای مردمی این طرح استمرار یافت و تا 28 خرداد ادامه یافت و پس از آن و با شروع عید سعید فطر طرح تابستانه پلیس در ایلام شروع و تا چهارم مهرماه ادامه دارد.

ناصری تصریح کرد: در مدت اجرای طرح تاکنون با سوانح دلخراش و خطرناک رانندگی مواجه نشده و امیدواریم با همکاری مردم و رعایت مقررات رانندگی مشکلی در آینده پیش نیاید.

رئیس پلیس راه ایلام گفت: خوشبختانه هیچگونه گره ترافیکی در محورهای استان ایلام وجود نداشته و این روند نیز همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: این دستگاه انتظامی تمام توان خود را صرف برقراری امنیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان ایلام کرده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار