استاندار ایلام:
استاندار ایلام گفت: محرومیت یک آسیب اجتماعی است که باید ریشه یابی شده و کمیته امداد در این زمینه تحقیق و بررسی لازم را انجام دهد.
کد خبر: ۷۵۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹ 03 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در محفل گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در کانون ولایت کمیته امداد امام خمینی (ره) ایلام اظهار داشت: در دولت یازدهم و دوازدهم توجه ویژه ای به قشر نیازمندان جامعه شده و خدمات گسترده ای به این افراد ارائه شده است.

وی تشکیل کمیته امداد را به عنوان یادگار امام راحل یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: یاد و خاطره امام راحل (ره) یاد آور استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی برای ملت ایران است.

استاندار ایلام با تاکید بر اینکه برای محرومیت زدایی جامعه باید با پیشگیری، امداد رسانی و نجات از وضعیت فقر به سمت توانمند سازی خانواده ها حرکت کرد، یادآور شد: کمیته امداد در حوزه پیشگیری علاوه بر امداد رسانی باید با آسیب شناسی لازم علل میزان جمعیت تحت پوشش و افزایش آن‌را مورد بررسی قرار دهد.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: محرومیت یک آسیب اجتماعی است که باید ریشه یابی شده و کمیته امداد در این زمینه تحقیق و بررسی لازم را انجام دهد.

وی با ذکر اینکه در سالهای اخیر تحول مثبتی در این نهاد خدمت رسان ایجاد شده است، گفت: در سیل اخیر نیز توسط این نهاد خدمات گسترده‌ایبه مددجویان سیل زده ارایه شد.

وی با اشاره به پرداخت یک میلیارد ریال به مددجویان سیل زده از طریق استانداری افزود: خوشبختانه به همت کمیته امداد برا ی ۳۶۰ خانوار سیل زده تحت پوشش زمین تهیه شده است.

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: امسال بیش از یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای اشتغالزایی مددجویان در نظر گرفته شده که نقش مهمی در ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش خواهد داشت.

وی ابراز امیدواری کرد با همدلی و هم افزایی نیازمندان مددجوی کمیته امداد به خودکفایی رسیده و جمعیت این مددجویان کاهش یابد./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار