مدیر فرودگاه شهدای ایلام؛
مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت : در حال حاضر ایرلاین‌های هما، آسمان و ماهان در مسیر ایلام - تهران و ایرلاین زاگرس در مسیر ایلام - مشهد فعال هستند و در هفته ۱۸ سورتی پرواز در این فرودگاه انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰ 29 May 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ فروغی زاده بیان داشت : حضور مسافران و زائران عتبات عالیات یا حرم امام رضا(ع) از جمله زائران عراقی در فرودگاه ایلام، یک ظرفیت مطلوب برای ورود شرکت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به این فرودگاه است.

وی افزود : با ورود بخش خصوصی به سرمایه گذاری در فرودگاه ایلام، امکان ارائه خدمات مطلوب‌تر و متنوع‌تر به مسافران از سوی فرودگاه وجود خواهد داشت.

فروغی زاده ادامه داد : ایجاد هتل و زمینه گردشگری در نزدیکی فرودگاه برای مسافرانی که تا قبل از پرواز به سمت مقصد، قصد اقامت کوتاه مدت داشته باشند، یک فرصت خوب و سودآور برای سرمایه گذاری است.

وی مطرح کرد : ایجاد نیروگاه خورشیدی یا طرح‌های کشاورزی در اراضی مجاور فرودگاه از دیگر فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در فرودگاه شهدای استان است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام  گفت : وفور مسافر و زائر، بسترها و زیرساخت‌های لازم از جمله تامین امنیت طرح‌ها، تامین زمین مورد نیاز، عدم مشکل برای انشعاب آب، برق، گاز و خطوط تلفن به واسطه فرودگاه برای حضور سرمایه‌گذاری در استان در راستای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم است.

وی تاکید کرد : با پیگیری‌های مکرر و ورود جدی استاندار، مسئولان استانداری ایلام و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی به موضوع افزایش پروازهای استان، تعداد پروازها و ناوگان هواپیمایی مسیر ایلام به مقاصد مذکور افزایش یافته و روزهای آتی ایرلاین قشم نیز به جمع ناوگان هوایی استان افزوده می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار