مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت : توسعه و رونق صنعت گردشگری فرابخشی و مستلزم همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها است .
کد خبر: ۱۱۶۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ 30 May 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ فرزاد شریفی نشستی با حضور افشین مظفری شهردار ایلام بیان داشت : توسعه و رونق صنعت گردشگری فرابخشی و مستلزم همکاری و همراهی همه دستگاه‌ها است و با هم‌افزایی همه دستگاه‌های مرتبط و خدمات‌رسان این صنعت درآمدزا در استان ایلام رونق بیشتری بگیرد و گردشگران زیادی به این منطقه سفر کنند.

وی اظهار کرد : رونق گردشگری و جذب سرمایه‌گذار در این حوزه نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و ارائه مشوق‌های لازم است که در این راستا به دستور استاندار برخی دستگاه‌ها چون شهرداری ایلام رایزنی‌هایی انجام گرفته است تا فضا برای حضور سرمایه‌گذاران در استان فراهم شود.

شریفی  افزود : هدف از برگزاری این نشست همگرایی، هماهنگی و همکاری‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذار برای احداث و ایجاد مراکز گردشگری در راستای توسعه و رونق گردشگری در استان که این امر مساعدت شهرداری ایلام در بحث معافیت و تخفیفات ویژه را می‌طلبد که سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری درایلام بیشتر راغب باشد.

وی با بیان اینکه بسته‌های تشویقی برای توسعه صنعت گردشگری در ایلام ضروری است،مطرح  کرد: باید زمینه حضور سرمایه‌گذاران را در استان فراهم کنیم و حمایت‌های ویژه‌ای در واگذاری زمین بصورت تخفیف یا معافیت‌ها، محدودیت‌ها، مشوق‌ها، رفع موانع و... انجام شود./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار