رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام از تمدید و صدور ۳۱۳ کارت بازرگانی در سال گذشته در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ 12 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ رضا محمد رحیمی روز چهارشنبه  اظهار کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به رونق صادرات دارد و تلاش‌های خوبی برای افزایش و تقویت ارتباط با کشورهای همسایه انجام شده است.

وی با اشاره به میزان صادرات کالا از مرز مهران طی سال گذشته، افزود: در این بازه زمانی هزار و ۱۷۵ میلیون دلار از مرز بین‌المللی مهران به کشور عراق صادر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با اشاره به اقدامات به عمل آمده در حوزه امور بازرگانی و توسعه تجارت، یادآور شد: چهار فقره صدور مجوز شرکت پخش، ۱۴۷ مورد صدور مجوز کالای دخانی، ۲ فقره صدور جواز تاسیس مراکز نگهداری کالا و تعداد ۱۵ جلسه کارگروه تنظیم بازار با ۹۸ مصوبه از جمله اقدامات این بخش بوده است.

محمدرحیمی در خصوص احیاء و فعال‌سازی واحدهای صنعتی راکد و تعطیل استان در سال ۱۴۰۲ هم، گفت: در این بازه زمانی احیاء و فعال‌سازی تعداد ۱۳ واحد تعطیل و راکد استان که به واسطه آنها زمینه ایجاد اشتغال برای حدود ۱۶۴ نفر فراهم گردیده است.

به گفته وی افزایش ظرفیت تولیدی ۱۵ واحد صنعتی استان که با ظرفیت پائین فعالیت داشتند از دیگر اقدامات انجام شده این سازمان طی سال گذشته بوده است./م

بیشتر بخوانید : 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار