مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام ؛
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام گفت : مدیریت جمعیت دام‌های سبک، سنگین و مولد استان و عدم صدور مجوز خروج دام زنده از استان، باید پیگیری شود.
کد خبر: ۱۱۷۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ 13 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ کریمیان بیان داشت : اجرای طرح‌های ۲ قلو زایی و زایش دام‌ها ۲ باره طی هر سال، زمینه ساز افزایش جمعیت دامی استان به ویژه دام مولد است.

وی  با بیان اینکه در حال حاضر ۲ میلیون رأس دام در استان ایلام وجود دارد، افزود : این میزان در سال‌های گذشته حدود پنج میلیون رأس بوده و صادرات و قاچاق دام زنده زمینه ساز کاهش جمعیت دامی استان شده است.

کریمیان ادامه داد : با توجه به در پیش بودن ایام اربعین، یک میلیون و ۲۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی برنامه ریزی شده که در این ایام نیز استان با مشکلی مواجه نشود.

وی مطرح کرد : قیمت‌ها کالاها در استان از نظر چند نرخی بودن باید مورد توجه و دقت‌نظر بازرسان و گشت‌های مشترک بازرسی در شهرستان‌های استان قرار گیرد تا قیمت‌ها در بازار مدیریت و از حقوق مردم دفاع شود.

کریمیان  با قدرانی از شهرداری برای تحویل گرفتن کشتارگاه صنعتی ایلام، گفت: کشتارگاه صنعتی ایلام به زودی تعیین تکلیف نهایی شده و به شهرداری ایلام واگذار خواهد شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار