مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: شورای هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان، مردم و هیئت‌های مذهبی بازوان توانمند این سازمان در استان هستند.
کد خبر: ۱۱۷۱۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ 17 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین علی رحیمی در نشست شورای ستایشگری، هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان استان بیان  داشت: در سال‌های اخیر شاهد برگزاری بهترین مراسمات مذهبی از سوی بانوان هستیم و این ظرفیتی که بانوان فعال در این حوزه دارند بر کسی پوشیده نیست و از این جهت نگاه و تعامل ما به بانوان باید نسبت به قبل بیشتر باشد.

وی اظهار کرد : شورای هیئات مذهبی و روضه‌های خانگی بانوان، مردم و هیئت‌های مذهبی بازوان توانمند سازمان تبلیغات اسلامی هستند.

حجت الاسلام و المسلمین علی رحیمی افزود : در هر مقطع که بانوان وارد عرصه می‌شوند خوش می‌درخشند.

وی  با بیان اینکه تمام دغدغه دشمن این است که بانوان ایران اسلامی را نسبت به مسائل دینی بی اهمیت کند، اظهار داشت: دشمن آگاه است و می‌داند زن و مادر تاثیر گذاری زیادی در جامعه دارد و دقیقا دست روی این نقطه گذاشته است و  تفکر عدم فرزند آوری را در جامعه امروز ما ترویج می‌دهد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام  خاطرنشان کرد : وظیفه و مسئولیت مهم زن تربیت فرزند و آمادگی خانواده برای حضور در اجتماع است و اگر از این مسئولیت کوتاهی کند دشمن پیروز می‌شود و باید در مقابل، جمهوری اسلامی تمام این هجمه‌های دشمن را خنثی کند.

وی خطاب به بانوان حاضر در جلسه گفت: هر کدام از شما بانوان که منتخب شهرستان خود شده اید حتما متمایز بوده اید و در آینده به کمک شما کار‌های بزرگی صورت خواهد گرفت./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار