مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: ویژه برنامه‌ امسال جشن غدیر در مرکز این استان برای اولین بار به صورت خیابانی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰ 22 June 2024

جشن دو کیلومتری عید غدیر در ایلام برگزاری می شودبه گزارش تابناک ایلام ؛حجت الاسلام علی رحیمی شنبه در نشست با اصحاب رسانه استان ، اظهار کرد:‌ جشن عید غدیر خم امسال روز سه شنبه پنجم تیرماه از ساعت ۱۵الی ۲۲ در مرکز استان به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این برنامه که از مسیر میدان امام (ره) تا میدان ۲۲ بهمن شهر ایلام برگزار خواهد شد، ۶۰ غرفه مختلف فرهنگی، هنری، مذهبی، مشاوره، ایستگاه‌های صلواتی و غیره برپا می‌شود.

وی توزیع نذورات، قرعه کشی و اهدا جوایز و مولودی خوانی با حضور مداحان اهل بیت(ع) را از دیگر ویژه برنامه های عید غدیر در استان برشمرد و گفت: علاوه بر این جشن های عید غدیر نیز طی روزهای اخیر در مناطق مختلف استان نیز به صورت محله محور برگزار می شود.

وی از آماده سازی یک هزار و ۵۰۰ پرچم متبرک حضرت علی(ع) برای توزیع بین مردم به مناسبت عید غدیر خبر داد و گفت: این پرچم ها با حضور سادات معزز بین مردم توزیع خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی ایلام در بخشی دیگری به برنامه ریزی این سازمان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: اجرای این برنامه ها تابستان امسال در ۱۰۰نقطه مختلف استان با انجام فعالیت‌های مختلف اجرا خواهد شد.

وی همچنین به طرح زندگی با آیه ها اشاره کرد و گفت: در این طرح ۲۶۰ایه قرآن متناسب با عید غدیر به مردم آموزش داده شده تا ادبیات مردم رنگ و بوی قرآنی بگیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار