امروزه وظیفه سنگین جهاد تبیین بر عهده هیئتی‌ها است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت : هیئات مذهبی، پایگاه‌های مقاومت و مراکز فرهنگی باید تمامی دستاوردها، خدمات و برکات نظام و انقلاب در تمامی عرصه‌ها را بخوبی برای افکار عمومی جامعه بخصوص نسل جوان تبیین کنند.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶ 05 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام علی رحیمی بیان داشت : پرداختن به مساله جهاد تبیین برگرفته از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب از ضروریات جامعه امروز ما است.

وی افزود : با توجه به شروع برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی در ایام محرم و صفر، بحث تبیین فلسفه قیام عاشورا بویژه مقاومت برای نسل جوان ضروری به نظر می‌رسد.

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد : در چند سال اخیر در سازمان تبلیغات اسلامی گفتمان انقلاب را که یکی از مباحث مهم آن مقاومت است به صورت ویژه توسط مبلغین تبلیغ می‌شود.

وی خاطرنشان کرد : از برنامه‌های اصلی ما در ایام و شب‌های محرم که توسط مبلغین مطرح خواهد شد بحث مقاومت است و این پیام مقاومت را به مردم برسانند که این مقاومت است که امروزه ما می‌توانیم در مقابل ابر قدرت‌ها ایستادگی کنیم.

وی  به مقاومت مردم در جریان جنگ تحمیلی با وجود همه مشکلات و آوارگی در اثر جنگ اشاره کرد و یادآور شد : ثمرات آن مقاومت و فداکاری‌ها را بعد از گذشت ۴۰ سال شاهد هستیم و کشور ما امروز در سطح جهانی تعیین کننده است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت : با هماهنگی‌های صورت گرفته با حوزه علمیه قم جهت اعزام مبلغین به استان ایلام در شب‌های محرم و صفر در خدمت مردم شریف استان باشیم

حجت الاسلام علی رحیمی تصریح کرد :  نمایش حضور مردم در مراسم مذهبی در رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی تاثیر بسزایی در تقویت فرهنگ عاشورایی جامعه خواهد داشت، مردم پای کار هستند و این وظیفه ماست که کم کاری نکنیم./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار