مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت : ادارات و دفاتر نمایندگی ثبت احوال در سراسر استان در روز‌های پنج شنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ خرداد) باز و آماده ارائه خدمات سجلی و احراز هویت مراجعه کنندگان هستند.
کد خبر: ۱۱۷۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ 01 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ خسروی بیان داشت :  از روز یکشنبه نیز ۱۳ اداره تابعه، یک دفتر نمایندگی در شهرستان چوار و ۲۲ دفتر پشخوان خدمات دولت در سطح استان آماده ارائه خدمات به هم استانی‌های عزیز ایلامی به صورت ویژه در راستای تعویض شناسنامه قدیمی و صدور شناسنامه جدید هستند.

وی افزود :  همه واجدان شرایط رأی که برای آنها پیامک دریافت کارت ملی ارسال یا شناسنامه آنها مفقود یا مخدوش شده است، می‌توانند برای دریافت خدمات، به دفاتر پیشخوان و شعب ثبت احوال در نقاط مختلف استان مراجعه کنند.

خسروی ادامه داد : برای روز انتخابات نیز ۲ شماره مرکز تماس ارائه خدمات احراز هویتی و صدور مدارک سجلی در اختیار شعب اخذ رای و نمایندگان فرماندار برای هر گونه هماهنگی و یا ارائه خدمات هویتی به رای دهندگان قرار دارد که در صورت هر گونه مشکل در زمینه مدارک هویتی، در اسرع وقت نسبت به پیگیری و رفع مشکل اقدام خواهد شد.

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام اظهار داشت : بیش از ۲۷۰ جلد شناسنامه مکانیزه (جدید) در روز‌های پنجشنبه و جمعه (هفتم و هشتم تیرماه) همزمان با برگزاری مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای متقاضیان و مراجعه کنندگان به ادارات و دفاتر ثبت احوال استان ایلام در راستای فراهم کردن زمینه شرایط شرکت در انتخابات صادر شد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار