معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام گفت: ۳۰ نفر در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان ایلام از طریق آزمون به‌صورت پیمانی استخدام می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۴ 03 July 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ ناصر نجفی در خصوص جزئیات این خبر، اظهار کرد: با عنایت به مجوز مشترک شماره (۱۲۸۱۴) سازمان امور اداری و استخدامی و سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص استخدام پیمانی ۲ هزار نفر در مجموعه وزارت کشور، تعداد ۳۰ نفر این تعداد مربوط به استان ایلام است.

وی تصریح کرد: این تعداد پس از شرکت در آزمون با کسب حد نصاب نمره علمی و همچنین پس از طی فرآیندهای مصاحبه و گزینش، در استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه استان ایلام به‌ صورت پیمانی استخدام می‌شوند.

نجفی در خصوص تعداد و نوع شغل‌ محل‌های مورد نیاز یادآور شد: از مجموع تعداد ۳۰ شغل-محل مورد نیاز، تعداد ۲۰ نفر در شغل‌ محل‌های اختصاصی (کارشناس توسعه امور سیاسی، کارشناس امور امنیتی و انتظامی، کارشناس مطالعات اجتماعی و اقتصادی (اقتصادی)، کارشناس توسعه و عمران امور شهری و روستایی، کارشناس امور شوراها و شهرداری‌ها) و تعداد ۱۰ نفر در شغل-محل‌های عمومی( کارشناس فناوری اطلاعات، کارشناس راهبری حراست) جذب و به کارگیری خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام یادآور شد: دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون مذکور در وبگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir منتشر و ثبت‌نام به صورت اینترنتی از روز پنجشنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ تا پایان روز شنیه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان شرکت در این آزمون لازم است در بازه زمانی اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام کرده و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار