استاندار ایلام؛
استاندار ایلام گفت : ساماندهی و انتقال چشمه‌های آبگرم مطالبه دیرینه مردم دهلران بود که در این دولت به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ 02 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ بهرام نیا در این آیین بیان داشت : ۳۸۰میلیارد ریال برای اجرای فاز اول ساماندهی انتقال آب چشمه‌های آبگرم دهلران در دولت سیزدهم  هزینه شده است.

وی افزود : این پروژه در سال ۱۳۹۸شروع شده بود و قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم تنها ۴۲پیشرفت فیزیکی داشت، افزود: در دولت سیزدهم، ۳۸۰ میلیارد ریال برای تکمیل این پروژه تزریق و امروز شاهد بهره‌برداری فاز اول این طرح مهم برای مردم شهر دهلران هستیم.

بهرام‌نیا با اشاره به هزینه‌کرد ۵۱۰ میلیارد ریالی برای این پروژه که ۳۸۰میلیارد ریال در این دولت پرداخت شده است، مطرح کرد: کار انتقال آب چشمه‌های آبگرم دهلران با اجرای بیش از ۶ کیلومتر خط انتقال لوله پلی اتیلن انجام شده است.

صادقی فرماندار ویژه دهلران  نیز اظهار کرد خوشبختانه با کار جهادی دولت سیزدهم و پیگیری‌های مکرر استاندار فاز اول این پروژه تکمیل شد.

وی تاکید کرد  احداث حوضچه و رسوبگیر اولیه، عملیات بتن ریزی به مساحت ۷۵۰ متر مکعب، عملیات حفاری ترانشه به میزان ۱۹ هزار و ۵۰۰ متر مکعب و احداث ۱۰ سازه حوضچه از جمله مهم‌ترین اقدامات در این پروژه بوده است.

صادقی  به ۶ کیلومتر حفاری کانال و لوله گذاری برای هدایت آب چشمه‌های آبگرم اشاره   و گفت : این اقدام، کار بزرگی برای مردم دهلران بود چرا که رطوبت و بخارات گوگرد حاصل از این چشمه‌ها، خسارات زیادی را به وسایل برقی مردم این شهر به ویژه در ایام تابستان وارد می‌کرد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار