امام جمعه ایلام؛

دولت چهاردهم و رئیس جمهور منتخب از پشتوانه فراگیر مردم برخوردار خواهد شد

امام جمعه ایلام گفت : حضور گسترده و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای، موجب ایجاد یک دیپلماسی قدرتمند برای ایران اسلامی در برابر تحریم‌کنندگان می‌شود و دولت چهاردهم و رئیس جمهور منتخب از پشتوانه فراگیر مردم برخوردار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ 05 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی تبار بیان داشت : شهید آیت الله رییسی با عملکرد درست خود ثابت کرد بدون اتکا به برجام یا اف.ای.تی.اف می‌توان از حق ایران در برابر مجامع جهانی دفاع کرد که افزایش فروش نفت، بازپس‌گیری برخی از پول‌های بلوکه ایران، افزایش صادرات کالا و عضویت در برخی معاهده‌های منطقه ای و بین المللی از جمله خدمات به یادگار مانده از شهید رییسی به شمار می رود.

وی افزود : یکی دیگر از مهم‌ترین موضوعات در بحث انتخابات، انتخاب فرد اصلح و شایسته است که در شرایط کنونی کشور را به ساحل امن و اقتدار برساند و مشکلات معیشتی، بیکاری و چالش های بین‌المللی فراروی ایران اسلامی را مرتفع کند.

امام جمعه ایلام گفت : رییس جمهور باید بدون چراغ سبز به جهان سلطه و استکبار و با اتکا به ظرفیت های داخلی کشور را اداره کند چرا که دشمنان دلسوز مردم ایران نیستند.

وی یادآور شد : اکنون همه کشورهای مسلمان دربند، جبهه مقاومت و آزادی خواهان جهان، نگاهشان را به انتخابات امروز ایران اسلامی و فرد منتخب انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دوخته اند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد :  رییس جمهور بعدی باید مسیری که شهید رئیسی در جامعه ما بنا نهاد را ادامه دهد و در ارتباط گیری با مردم و تحقق وعده ها کوشا باشد تا مشکلات کشور کاهش یابد.

وی گفت : ملت ایران با حضور پرشور خود در انتخابات برنده اصلی این همه پرسی خواهند بود و برنده انتخابات باید در برابر این مردم سر تعظیم و کرنش فرود آورد و دیگر نامزدی که رای کمتری نسبت به فرد پیروز کسب کرده در ایجاد وحدت و انسجام و برقراری آرامش در کشور نقشی موثر و تعیین کننده خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی تبار یادآور شد : در انتخابات ریاست جمهوری نتیجه برد برد است چرا که هر دو طیف مورد تایید انقلاب اسلامی هستند و تلاش و برنامه آنها برای اعتلای کشور ما در داخل و خارج از کشور بوده است./ع

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار