بيش از 300 هزار بروشور، تراکت و پوستر با محتواي آموزشي توليد و در اختيار مسئولان امر جهت توزيع در بين زائران قرارگرفته است.
کد خبر: ۱۳۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴ 25 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، نماينده معاونت اجتماعي ناجا در مرز مهران گفت: بيش از 300 هزار بوروشور، تراکت و پوستر با محتواي آموزشي توليد و در اختيار مسئولان امر جهت توزيع در بين زائران قرارگرفته است.

«محمدرضا نظري» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: نيروي انتظامي و سپاه دو سازمان همدل و همفكر در تحقق فرمان‌ها مقام معظم رهبري بوده و قدم‌های مثبتي را در اين راستا برداشته‌اند و امنيت بزرگ‌ترین نعمت الهي است که در همه ابعاد فردي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي و اقتصادي نياز اصلي جامعه بوده و ايجاد و گسترش آن در كنار تلاش پليس نيازمند مشاركت همگان ازجمله بسيج است.

وی در قرارگاه اربعين به اقدامات فرهنگي اين معاونت در راستاي خدمت به زائران اربعين حسيني در پايانه مرزي مهران اشاره کرد و افزود: بيش از 300 هزار بروشور، تراکت و پوستر با محتواي آموزشي توليد و در اختيار مسئولان امر جهت توزيع در بين زائران قرارگرفته است.

نماينده معاون اجتماعي ناجا تصريح کرد: بيش از1400 تخته برنوشته 4*3 با موضوع پیام‌های تک شعاري و تصاوير برگزيده اقدامات ناجا در اربعين سال قبل نيز تولیدشده است و 30 هزار سربند با شعار«يا لثارات الحسين» ، بازوبند با شعار "خادمين زائرين "و حمايل با شعار «حماسه اربعين حسيني سال94 همگام و همدل با خادمين نيروي انتظامي» از ديگر توليدات اين معاونت در راستاي اقدامات فرهنگي است.

نظري به استقرار گروه‌های مستندسازي در پايانه مرزي مهران اشاره کرد و گفت: گروه‌های مستندسازی به‌صورت شبانه‌روزی در اين پايانه حضور دارند و اقدام به فیلم‌برداری و گرفتن مصاحبه از مسئولان و گزارش‌های مردمي می‌کنند.

نماينده معاون اجتماعي ناجا در قرارگاه اربعين در مهران اضافه کرد: پايگاه خبري و اطلاع‌رسانی پليس نيز در مرز اخبار و اطلاعات مربوط به پايانه مرزي مهران را در سايت و پورتال پليس به‌صورت لحظه‌ای منتشر می‌کند./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار