رضا صادقیان؛

ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان اعتیاد در ایلام

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: 34 بهبود یافته اعتیاد در ایلام صاحب شغل شدند.
کد خبر: ۱۵۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 28 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: 34 بهبود یافته اعتیاد در ایلام صاحب شغل شدند.

رضا صادقیان ظهر امروز در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان دهلران اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان از دام اعتیاد از مهمترین برنامه‌هایی است که به جد دنبال می‌شود و تاکنون در استان نتایج خوبی داشته است.

وی ادامه داد: تاکنون برای ایجاد اشتغال بهبودیافتگان در استان اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال به کار گرفته شده است که این مهم نقش بسزایی در جلوگیری از بازگشت بهبودیافتگان به سمت مواد مخدر دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام با اشاره به تخصیص 40 درصد از این اعتبار در دهلران افزود: در این شهرستان سه کارگاه برای اشتغال بهبودیافتگان راه‌اندازی شد.

صادقیان از دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌ها خواست در راستای توجه به وضعیت بهبود یافتگان،کاهش آسیب‌ها، درمان و پیشگیری دقت داشته باشند.

وی با اشاره به سه روستای پاک استان به لحاظ مواد دخانی و مخدر گفت: اقدامات دیگری در زمینه شناسایی روستاهای پاک استان در دستور کار است.

وی با اشاره به فعالیت 18 سازمان مردم نهاد در استان و همکاری آنان در راستای پیشگیری از اعتیاد گفت: از این تعداد 85 سازمان فرهنگی، 14 سازمان در زمینه غربال و 29 سازمان دیگر نیز در زمینه اجتماعی و صیانت مشغول فعالیت هستند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام از برگزاری جلسات این شورا به طور مستمر در استان و شهرستان‌ها خبر داد و گفت: پیگیری اجرای مصوبات در استان و شهرستان‌ها نتایج خوبی در جهت پیشگیری و کاهش آمار اعتیاد داشته است./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
غریب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
آقایان مسئولین فقط حرف میزنند جوانان سالم و لیسانس و فوق لیسانس این استان بیکار هستند حالا شما الکی دنبال اشتغال آقایان ترک کرده و بهبود یافته اید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
آقایان خجالت نمی کشید دروغ می گویید.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار