رئيس دادگستري شهرستان چرداول گفت: با متصرفان و مخربان منابع ملي و طبيعي در هرجايگاهي برابر قانون به شدت برخورد مي شود.
کد خبر: ۲۱۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸ 23 April 2016

رئيس دادگستري شهرستان چرداول گفت: با متصرفان و مخربان منابع ملي و طبيعي در هرجايگاهي برابر قانون به شدت برخورد مي شود.


به گزارش تابناک ایلام؛سيد علي نور بخش ظهر روز شنبه در اولين جلسه شوراي حفاظت از اراضي ملي و منابع طبيعي شهرستان چرداول كه در دادگستري برگزار شد گفت: در دستگاه قضايي جز قانون هيج حريم ممنوعه اي وجود ندارد و با كساني كه اموال دولتي و زمين هاي ملي را تصرف كند در سريع ترين زمان برخورد شديدي صورت مي گيرد.
وي با ذكر اين نكته كه مردم با همكاري خود مي توانند نقش بسزايي در حفظ منابع ملي داشته باشند گفت: رهبر معظم انقلاب و رياست قوه قضاييه همواره بر مبارزه با زمين خواري و تخريب منابع ملي و طبيعي تاكيد فراواني دارند و اين موضوع نيز در اين شهرستان در اولويت كاري قراردارد.
رئيس دادگستري چرداول اظهار داشت: صيانت از اراضي ملي و منايع طبيعي سواي وظيفه اداري يك وظيفه اخلاقي و اجتماعي است و دادگستري دراين راستا بدون اغماض با متخلفان برخورد مي كند.
وي تاكيد كرد:منابع طبيعي و پوشش گياهي خاص آن نقش مهمي در احياء زندگي دارد و براي جلوگيري از تصرفات و تخريب هاي احتمالي مديران بايد سريع اقدام ،پيشگيري و بموقع عمل نمايند.
نوربخش با يادآوري اين مطلب كه در سال گذشته مقدار بيش از 25 هكتار از اراضي ملي از متصرفين خلع يد شده است اظهار داشت: ادارات منابع طبيعي ،راه و شهرسازي و جهاد كشاورزي با گشت هاي مشترك و با استفاده از ظرفيت هاي معتمدين،شوراها و دهياري ها از تخريب و تصرف منابع ملي پيشگيري نمايند و اين دادگستري در روند بررسي پرونده هاي مربوطه همچون سال هاي گذشته تسهيل بعمل خواهد آورد.
شهرستان چرداول داراي 61 هزار و 24 هكتار جنگل و 56 هزار و 410 هكتار مرتع در 35 كيلومتري شمال ايلام قراردارد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار