10درصد ازراه های روستای استان فاقدروکش آسفالت

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: در مجموع 175 کیلومتر از راه های روستایی حدود 10 درصد از مجموع راه های روستایی این استان خاکی است و هنوز آسفالت نیست.
کد خبر: ۳۰۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 04 October 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ سید کمال الدین میرجعفریان روز سه شنبه اظهار کرد: اکنون یک هزار و 647 کیلومتر راه روستایی در این استان معادل یک درصد راه های روستایی کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه در چشم انداز 20 ساله باید این میزان به حدود 2 هزار 100 کیلومتر راه روستایی افزایش یابد، افزود: در مجموع 175 کیلومتر از راه های روستایی استان آسفالت نیست و هنوز عملیات اجرایی روکش آسفالت آنها انجام نشده است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام میزان اعتبار برای تکمیل شبکه راه روستایی استان را نزدیک به 600 میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: این میزان اعتبار تنها برای آسفالت نیست بلکه شامل ایجاد راه دسترسی، ابنیه، احداث پل، عملیات خاکریز و اصلاح و بهسازی راه ها است.

میرجعفریان از بهسازی و آسفالت اجرایی 350 کیلومتر راه اصلی و فرعی در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: از این میزان آسفالت انجام شده بیش از 60 کیلومتر آن مربوط راه های روستایی استان بوده است.

به گفته وی، استان ایلام از حیث برخورداری از راه های روستایی در ردیف متوسط کشوری قرار دارد.

هم اینک 75 کیلومتر بزرگراه، 630 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 647 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام وجود دارد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار