قابل توجه مسولین حوزه گردشگری؛
قایق رانان تنگه کافری در گفتگو با خبرنگارتابناک از عدم موفقیت پیگیریهایشان برای کسب مجوز های لازم سخن گفتند و خواستارتشکیل یک دوره کلاس گواهی نامه با حضور مربیان ومدرسان این رشته در شهرستان بدره شدند
کد خبر: ۳۲۰۱۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱ 30 October 2016

تابناک ایلام::با توجه به افزایش سطح آب دریاچه سد سیمره در شهرستان بدره و پیشروی وگذر آن از تنگه کافری شهرک ولی عصر، ظرفیت و شرایط مناسبی برای گردشگری ، ماهیگیری و قایقرانی در آن ایجاد شده است.
حدود بیست قایق دار محلی این تنگه زیبا و باستانی ، در حالی نوروزامسال رکورددار جذب گردشگران و وپذیرای حجم انبوه مسافران بودند که هیچکدام گواهی نامه مهارت و مجوز استفاده از قایق را ندارند.این در حالی است که کلاس های گواهی نامه این گونه قایق ها فقط در بنادر استان های شمالی و جنوبی کشوردایر است.
قایق رانان تنگه کافری در گفتگو با خبرنگارتابناک از عدم موفقیت پیگیریهایشان برای کسب مجوز های لازم سخن گفتند و خواستارتشکیل یک دوره کلاس گواهی نامه با حضور مربیان ومدرسان این رشته در شهرستان بدره شدند.امری که با توجه به کثرت این قایق داران ، منطقی به نظر می رسد.
با توجه به اهمیت صنعت توریسم و گسترش فراوان آن در جهان امروز ولزوم ایجاد شرایط مناسب برای جذب گردشگران به شهرستان بدره ،توجه به نیاز های این قایق داران و تسهیل صدور مجوز ها می تواند راهگشا باشدو از بروز اتفاقات ناگوارو جبران ناپذیرپیشگیری نماید.
 
اتفاقاتی که گرچه درنوروز سال جاری پیش نیامد ولی چندان دور ازذهن نیستندو پیش آمدن هرکدام از آنها برای هرخانواده ای که مسافر این قایق های بی مجوز ،بی گواهی نامه و بدون بیمه باشد قطعا تلخ و بی بازگشت خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ف کریمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۹
سلام و درود محضر نمایندگی خبرگزاری تابناک در شهرستان بدره،دست مریزاد و خسته نباشید به خاطر خبرها وگزارشهای به موقع و دقیق،،
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار