سرپرست انتظامي شهرستان ايلام از انهدام مخفيگاه سارقان حرفه اي در يکي از روستاهاي اطراف شهر خبرداد.
کد خبر: ۳۵۵۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 05 January 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "حميد فتاحي"  اعلام اين خبر گفت:درپي اخبار واصله مبني بر وقوع سرقت هاي متعدد درسطح شهر ايلام، مراتب بصورت ويژه در دستور کار کلانتري هاي و پاسگاههاي شهرستان قرار گرفت.
 
وي خاطرنشان کرد: واحدهاي تجسس و اطلاعات کلانتري11 با تلاش شبانه روزي و اجراي تاکتيکهاي پليسي و با استفاده از منابع خبري و همکاري خوب مردم توانستند مخفيگاه يکي از سارقان حرفه اي در يکي از روستاهاي اطراف شهر شناسايي و باهماهنگي مرجع قضايي در يک عمليات غافلگيرانه وارد مخفيگاه شده و سارق را دستگير کنند.
 
سرپرست انتظامي شهرستان ايلام با بيان اينکه تحقيقات جهت شناسايي ديگر همدستان سارق و کشف سرقتهاي به وقوع پيوسته در دست بررسي است،گفت: دراين مأموريت تعداد يک نفر سارق حرفه اي دستگير و تعداد 6 فقره سرقت و تعداد قابل توجهي انواع اموال سرقتي کشف شد.
 
سرهنگ فتاحي بيان داشت: سارق اهل يکي از استانهاي همجوار بوده که در يکي از روستاهاي اطراف شهر،يک واحد مسکوني را بعنوان مخفيگاه و انبار اموال مسروقه و همچنين محل فروش اين اموال به همدستان خود کرده بود که با ذکاوت پليس اين مخفيگاه شناسايي و منهدم شد.
 
وي گفت: متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده،جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
 
اين مقام مسئول انتظامي در پايان با تشکر از حسن اعتماد و همکاري خوب مردم گفت:وجود فرهنگ اعتماد به همديگر ، عدم رعايت جدي دستورات و نکات هوشياري و مراقبتي دربين مردم منطقه باعث شده است تا سارقان از اين وضعيت سوء استفاده و با اجاره کردن مکانهايي در اطراف شهر و انجام سرقت،آرامش وامنيت شهروندان را مورد تهاجم قرار دهند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار