22 بهمن، روز عشق ملت به انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه دهلران 22 بهمن را روز عشق ملت به انقلاب و ارزش ها و انزجار از استکبار و نمایش وحدت ملی دانست و گفت: مردم ایران اسلامی در این روز ندای استکبار ستیزی را فریاد خواهند زد.
کد خبر: ۳۷۴۲۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۵ 08 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛سرهنگ علی آبدونی  اظهار کرد: دهه فجر عشق به آرمان ها و ارزش های والای نظام اسلامی و پیروی از راه امام امت و تبعیت از ولایت و رهبری است.
 
وی 22 بهمن را تبلور عزت و اقتدار ملی مردم ایران اسلامی در مقابل استکبار جهانی دانست و افزود: در این روز مردم با مشت های گره کرده انزجار خود را از مستکبران و زور گویان به نمایش گذاشته و بار دیگر با حضور دشمن شکن خود موجب یاس و ناامیدی دشمنان نظام خواهند شد.
 
فرمانده سپاه ناحیه دهلران تاکید کرد: مردم ایران اسلامی این بار نیز با عشق و علاقه در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضور خواهند یافت و با آرمان های انقلاب و ارزش ها بیعتی دوباره می کنند.
 
سرهنگ آبدونی یادآور شد: مردم با حضور خود عشق و علاقه خود نسبت به انقلاب و ارزش ها و متعهد بودن به ولایت و رهبری را به نمایش خواهند گذاشت و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند.
 
وی گفت: مردم شهرستان مرزی و ولایت مدار دهلران این بار نیز با ثبت حضور حماسی خود در راهپیمایی 22 بهمن برگ زرین دیگری بر افتخارات خود می افزایند و بار دیگر با مشت های گره کرده یاس و نا امیدی استکبار را با فریادهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا به نمایش می گذارند.
 
به گزارش ایرنا، راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان دهلران همزمان با سراسر کشور روز جمعه برگزار می شود و سخنران این مراسم نیز سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام است./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار